דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בשיטת הנקודות

דיאטה היא מושג נפוץ כיום אצל כל אישה, ובעולם המודרני גם אצל הרבה מהגברים. בימים אלו, יש לאנשים מודעות עצמית מאוד גבוהה והם רוצים להיראות כמה שיותר טוב. לצערנו, עם התפתחות מסעדות המזון המהיר חלה עלייה באחוזי ההשמנה של האוכלוסיה ואנשים נוטים לחפש פיתרון מהיר וזמין לבעיה שיידרוש מהם כמה שפחות מאמץ. מכאן, שהרבה אנשים פונים לשיטת הדיאטה על פי נקודות כי הם מאמינים שהיא יעילה מאוד וניתן לראות עימה תוצאות יחסית מהר.

אז מה היא שיטת הנקודות?
דיאטה בשיטת הנקודות, מאפשרת בעצם למשתמש בה חופש פעולה רחב ולא מגבילה אותו בסוגי אוכל, בשעת אכילה מסוימת וכדומה. אנשים רבים מעדיפים שתהיה להם את האפשרות לאכול בכל שעות היום ומלבד זאת, הם מרגישים שהם לא רוצים לוותר על ההנאה שבאכילת מאכלים אהובים עליהם. לכן, בשיטה זו, אתה יכול לקבוע לעצמך מה תאכל במשך היום, רק שכל מוצר מוגדר על פי מספר נקודות ולכל אחד מותאם מספר הנקודות המקסימאלי שמותר לו לאכול ביום. הוא יכול להשתמש בכל הנקודות בארוחת צהריים אחת או לפזר אותן על פני כמה ארוחות.

אז האם זו הדרך הטובה לרדת במשקל?
ישנן דרכים רבות לרדת במשקל, לכן יש כל כך הרבה סוגי דיאטות. קשה לומר מה הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל, אולם כולם מסכימים שכל דיאטה צריכה להיעשות בצורה מבוקרת ונכונה ותמיד להיות מלווה בפעילות גופנית כלשהו. כמובן שיש חשיבות עליונה לאכילת אוכל מזין ובריא- כאשר השמירה על הגוף שלנו תמיד צריכה להיות הכלל הראשון בכל דיאטה.

מפת אתר | צור קשר