דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תפריטי דיאטה

דיאטה ותזונה נכונה הינם גורם חשוב לחיים ארוכים ולגוף בריא, התזונה שלנו משפיעה על מצבנו הפיסי אך גם על מצבנו הנפשי ודיאטה נכונה יכולה להעלות את רמת האנרגיות בגוף ולהפוך אותנו לעירניים ומאושרים יותר. אנשים בעלי משקל עודף נמצאים בסיכון לחלות או ללקות בהתקף לב ולכן אין רגע מאוחר מכדי להתחיל בדיאטה. כאשר בוחרים לבצע את הצעד ולהתחיל בדיאטה יש להתייעץ קודם עם דיאטן מוסמך על מנת שהדיאטה תהיה מבוקרת ומאוזנת ועל מנת להציב מטרות ריאליסטיות וברות השגה. תוכנית דיאטה לא מציאותית המתוכננת באופן שרירותי ולא מקצועי יכולה לגרום לנזק גופני או נזק נפשי.

כיצד לבחור תפריט דיאטה?
בתחום הדיאטות קיימים כיום מבחר רחב של סוגי דיאטות כאשר לכל אחת יש ההייתרונות שלה ואת זמן הורדת המשקל שלה.לא כל תפריט מתאים לכל אדם ויש אף סוגי דיאטות היכולים לגרום לתוצאות הפוכות עבור אנשים מסוימים ולכן מומלץ לקיים פגישה עם דיאטנית מוסמכת הבודקת כל אדם לגופו ומתאימה לו את התפריט הנכון ביותר. תפריטי הדיאטה עוזרים לחשב את הקלוריות הצרכות ועוזרות לדעת מהם המרכיבים שמותר לאכול ומהם המרכיבים מהם יש להמנע.

כיצד לשלב את הדיאטה בשגרת החיים?
 אנשים רבים מתחילים דיאטה אך אינם מצליחים להתמיד בה בגלל אורח חיים עמוס שאינו משאיר זמן לארוחות מסודרות או בגלל חוסר מוטיבציה הנגרמת מאי הורדה במשקל. ליווי צמוד של דיאטנית יעזור לשלב את תפריטי הדיאטה בשגרת החיים, הדיאטנית בוחנת כל מקרה לגופו ומסבירה כיצד לנהוג כאשר יוצאים למסעדה בעבודה או כאשר עובדים מהבית והמקרר מהווה פיתוי. דיאטה נכונה הינו רק השלב הראשון לשינוי הרגלי האכילה ומעבר לחיים בריאים יותר במשקל נמוך יותר.

לפרטים נוספים על תפריטי דיאטה השאירו את פרטיכם בדף הצור קשר . 

מפת אתר | צור קשר