דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שילוב של פעילות גופנית עם תזונה נכונה

בכל מתכוני הדיאטה וספרי הדיאטנים המובילים קיים דגש חשוב על פעילות ספורטיבית בשילוב עם תזונה נכונה כמתכון מנצח להורדה במשקל. אך מהו סוד הקסם של הפעילות הספורטיבית? מדוע ללא פעילות ספורטיבית הירידה במשקל איטית יותר ? ואיזה פעילות גופנית עדיפה? בתשובה לשאלות אילה נכתבו ספרים ומאמרים רבים אך כיום ברורה וידועה התרומה המיידית וחשובה של הפעילות הספורטיבית לגוף האדם באופן כללי ובייחוד בעת עשיית דיאטה.

הסיבה הראשונה הינה הסיבה הידועה והברורה לכל כי פעילות ספורטיבית אינטנסיבית יוצרת מצב של שרפת קלוריות. ככל ששריפת הקלוריות תיהיה גדולה יותר, כך יגדל מאזן האנרגיה השלילי דבר שיביא לשריפת השומן דבר שיביא באופן ישיר לירידה במשקל ושריפת שומנים. סיבה נוספת היא הגברת המטבוליזם בגוף. מחקרים מראים כי פעילות גופנית בתדירות של 2-4 פעמים בשבוע מגבירה את רמת המטבוליזם בגוף דבר המביא לירידה מהירה במשקל.דבר נוסף התורם במיוחד להגברת המטבוליזם כתוצאה משילוב של פעילות ספורטיבית הוא חיזוק מסת השריר, זאת משום שהשריר בבניתו דורש יותר אנרגיה מהשומן.

חשוב מאוד לבחור את התחום הספורטיבי האהוב עליכם על מנת להתמיד בו ככל שניתן, בין  אם מדובר במשחק כדור כלשהו או בין אם מדובר בסוג ריקוד. מומלץ לבצע אימון של כ 50-60 דקות בין פעמים בשבוע לארבע פעמים. אימון מהנה!

מפת אתר | צור קשר