דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לאחרי החגים

מרגישים את מאכלי החג על הבטן והירכיים? בארוחות החג הדשנות אנו מוצאים עצמנו אוכלים מאכלים מיוחדים בלי שליטה על הקלוריות ונותנים לעצמנו להינות גם ממאכלים משמינים. אבל לא עוד! צריך לדעת מתי לעשות קאט ולחזור לשליטה עצמית על גופנו.
אז איך אנחנו מתחילים בדיאטה אחרי החגים?
אני טוענת שתהליך הדיאטה, המעבר לאורח חיים של תזונה שונה, הוא שינוי לא קל והוא צריך להיעשות בראש ובראשונה בשינוי פסיכולוגי. אני לא אוהבת לקרוא לדיאטה בשמה "דיאטה" אלא בשמירה על אורח חיים תזונתי נכון יותר. דיאטה נחשבת למסגרת נוקשה המגבילה אותנו במה לאכול, בכמויות האוכל ולרוב הדיאטות כושלות ומשאירות אותנו חסרי אונים מול עודף המשקל שלנו.
אני בגישה שאדם הרוצה להוריד במשקל חייב לשנות קודם כל את אורח החיים התזונתי שלו ולא מספיק לעשות דיאטה המתמשכת פרק זמן מסוים ומפיגה תוצאות לתקופה מסוימת ולא לכל החיים.  אורח החיים התזונתי חייב להיות מותאם לכל אדם באופן שונה לפי סדר יומו, מאכלים שהוא אוהב ועוד. אני לא מאמינה בלאסור מאכלים מסוימים ולהפך אלא לעבוד על מינונים נכונים וזמני אכילה קבועים שאותם תקבעו עם הדיאטנ/ית .
מפת אתר | צור קשר