דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטת בזק?

מהי דיאטת בזק?
דיאטת בזק הינה דיאטה המונעת באופן קבוע מהגוף מרכיבי מזון מסוימים החיוניים לתפקודו, מגבילה באופן מסיבי את צריכת הקלוריות המומלצת, ובכך מסייעת כביכול לירידה מהירה במשקל. קיימות דיאטות בזק שונות, כאשר חלקן מתמקדות במרכיב מזון מסויים אשר הופך להיות המזון העיקרי של המבקש לרדת במשקל. היות ומדובר במסגרת נוקשה שאינה אפשרית כשמדובר בתקופה זמן ארוכה, תוצאות דיאטה מסוג זה נראות אמנם לטווח הקצר, אך לטווח הארוך- תוצאותיה מאכזבות. כך, כאשר חוזר הגוף "לאכול כרגיל", הוא "מפצה את עצמו", חוזר למשקל המקורי של לפני הדיאטה, ולעיתים קרובות אף מוסיף לעצמו קילוגרמים נוספים.

מיותר לציין כי מעבר לכך שדיאטת בזק אינה יעילה, היא פוגעת בבריאות הגוף ובפעילותו התקינה של מנגנון המטבוליזם, כאשר היא גורמת לאיבוד במסת השריר ועל ידי כך מונעת חלבונים החיוניים לגופנו. דיאטות בזק עלולות לגרום למחסור מסוכן בויטמינים, ולעיתים אף מונעות את כמות האנרגיה הדרושה לקיום! הדבר יכול לגרום לתופעות לוואי שונות, המתבטאות בעיקר בכאבי ראש, מצבי רוח, סחרורות ועוד.
מהי דיאטה "בריאה"?
דיאטה נכונה היא דיאטה מאוזנת. הקפדה על תזונה נכונה לאורך זמן, תוך שילוב פעילות גופנית ואורח חיים בריא, מבטיחה ירידה נכונה במשקל אשר תוצאותיה מובטחות לטווח הרחוק. עם זאת, ניתן לשלב דיאטת בזק קצרה שיעילותה מוכחת, במקרה שלאחר סיומה מבצע האדם המבקש לרדת במשקל שינויים בהרגלי האכילה אשר אפיינו אותו לפני הדיאטה. כך, הקפדה על תפריט מאוזן ומבוקר הכולל את כל אבות המזון, בסיומה של דיאטת בזק קצרה- יכולה להניב תוצאות  חיוביות ביותר. כל זאת, כמובן, בסיועו ותחת עינו הבוחנת של איש מקצוע מומחה. 
 

מפת אתר | צור קשר