דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ארוחת צהריים דיאטטית

בניגוד לארצות אחרות שבהן ארוחת הערב מקבלת את תואר הארוחה העיקרית הרי שבישראל תואר זה יושב על ארוחת הצהריים. דבר זה נחשב לעדיף מכיוון שנשארות עוד שעות רבות לעיכול המזון בניגוד לארוחת הערב שבה הולכים לישון מספר שעות לאחר מכן. ארוחת צהריים לרב נצרכת בין השעות 12:00-15:00 ולכן חשוב לאכול בצורה כזו שתגרום לתחושת שובע עד שעות הערב שבהן ניתן יהיה לאכול מנות הנחשבות לקלות יחסית כמו סלט או חביתה.

להכין מראש
גם אם אין לכם זמן לארוחת צהריים מסודרת תהליך ההרזיה עדין חשוב מאוד ניתן להכין עוד בבית את הארוחה גם אם לא תהייה חמה אין זה נורא שכן גם לארוחות קרות יש מה להציעה לדוגמא: סלט גדול עם טונה במים בתיבול של כף שמן זית, 3 אגוזי מלך, שעועית ירוקה, פשטידת  ירק. או לחילופין לארוחה חמה מנת בשר 150 גר´ הודו או עוף עם ירקות מאודים או מבושלים: כרובית, ברוקולי, כרוב, שעועית ירוקה, גזר, אפונה, קציצת ירק.

אכילת אבות מזון
חשוב לשלב את קבוצות המזון השונות. 1.קבוצת הדגנים כוללת בתוכה לחם פסטה אורז וכו, עדיף כמובן דלי שומן וכמה שיותר סבים תזונתים. 2.חלבונים יכולים לבוא מהביצה, בשר (בקר, עוף והודו) וכמובן דגים. 3.פירות וירקות, חשוב לשלב בין הצבעים השונים שכן כול אחד מהם כוללים ערך תזונאי שונה. 4.גם שומנים חשובים לאכילה לכן עדיך שומן צמחי(שמן זית,שמשום וקנולה) כמו כן אבוקדו,טחינה וכו, יש להקפיד על הכמות שאתם צורכים מכיוון שהערך הקלורי נחשב לגבוהה.

מפת אתר | צור קשר