דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מהו אוכל מרזה?

כולנו רוצות להוריד ממשקלנו ב דיאטה בריאה ובטוחה ולאכול ארוחות מרזות ומאוזנות, אך במבול המידע שקיים בנושא ניתן לעיתים להתבלבל ולהרכיב תפריט דיאטה שאינו בריא ואף אינו מרזה כלל. יש להדגיש, כי התשובה לכך היא שלא מדובר באוכל שירזה אותך ולהפך, אלא בהרכבת מנות מאוזנות שיביאו אותך למשקל שאליו את מבקשת להגיע. בתפריט דיאטטי מסוג זה יש את כל אבות המזון ואין דבר ה"אסור לאכילה", אלא רק "מוגבל לאכילה".

איך נימנע מאוכל שמן?
כצעד ראשון לקראת הפיכת התפריט היומי ל"מרזה", אנו ממליצים להגביל את כמות השמן במנה. הכוונה היא להימנע משימוש מופרז בשמן כשמדובר, לדוגמא, בהכנת ספגטי, סלט, חביתה ואף "ניגוב" של חומוס. כמו כן, מומלץ להמעיט אכילה של מזון מטוגן, ולהעדיף, למשל, אוכל אפוי.

האם צריך "לברוח" מהלחם?
מתחום הלחם, שנתפס כגורם להשמנה, דווקא אין צורך להימנע לחלוטין. הלחם עשוי מפחמימות מרוכבות, אשר ממלאות אותנו באנרגיה לאורך זמן רב יותר ממאכלים רבים אחרים, ועל כן אין כל רע באכילת לחם- אם כי במידה. יש להדגיש, כי כדאי להימנע מאותם ממרחים שמנים אשר פעמים רבות מכילים קלוריות רבות יותר מהלחם עצמו.

אוכל מרזה, בריא ומומלץ
"אוכל מרזה" עליהם אנו ממליצים, הם דגנים מלאים על שאר הפחמימות- לדוג´ חיטה, תירס וקינואה, פירות, ירקות, סיבים תזונתיים מהחי- לדוג´ ביצים ודגים, וגם מהצומח- לדוג´ סויה ופול. באופן כללי יש לציין, כי ארוחה המורכבת ממזון בריא, מרזה ומאוזן צריכה להכיל כ-5 צבעים של מאכלים שונים.
הדיאטה המושלמת- תפריט מאוזן
אנו מקווים שתבחרי להרזות באופן בריא ושקול, שכן הדבר מביא לתוצאות אמיתיות וארוכות טווח, בעוד שדיאטת "כסאח" לא מבוקרת היא מסוכנת ולא יעילה. זכרי שמילת המפתח היא איזון, ומכאן הדרך להרזיה קצרה ובטוחה הרבה יותר. דיאטה מוצלחת!

מפת אתר | צור קשר