דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

סוגי דיאטות

בעיית ההשמנה הציפה את האנושות במאה ה-20 והביאה להתפתחות ענפה בענף הדיאטות. סוגי דיאטות כמו בזה אחר זה כמו פטריות אחרי הגשם. כל דיאטה טענה ליתרון משמעותי אשר מאפשר לה להיות ייחודית ובעלת יתרון למשתמש. היצע הדיאטות בעולם הוא בלתי ניתן להסבר ולעיתים נראה גם מוגזם ומניפולטיבי. בישראל תמצאו מספר רב של דיאטות ביחס למספר האנשים באוכלוסיה או למספר הדיאטנים באוכלוסיה.

במידה והחלטתם כי ברצונכם להכנס למשטר דיאטה, כדאי שתבחרו מראש את הדיאטה המתאימה ביותר לכם והיעילה ביותר. לא כל דיאטה תהיה יעילה לכל אחד, הדרך הכי טובה תהיה להתאים את הדיאטה לאורח החיים שלכם ועל כן עליכם לברור ולהחליט מי מבין הדיאטות הכי כדאית עבורכם. בנוסף עליכם גם להגדיר את מטרת הדיאטה. האם זו דיאטה ראשונה? האם מדובר בדיאטה לצורך של אירוע מסוים? האם אתם חס וחלילה במצב של עודף שומן קריטי? לכל תשובה ייתכן ותצטרכו להתאים דיאטה מסוג אחר לגמרי.

מבין סוגי הדיאטות תמצאו שתיים עיקריות. דיאטות הנוטות להיות מהירות יותר ולעיתים גם קיצוניות יותר ודיאטות מבוקרות ואיטיות יותר. אותם דיאטות מהירות המכונות גם דיאטות בזק או דיאטות כאסח, בדרך כלל מאפיינות אנשים שצריכים להתחיל תהליך הרזיה מהיר לקראת אירוע מסוים כגון: חתונה, בר מצוה או חופשה למשל. דיאטות איטיות ומבוקרות ביותר אמורות בסופו של דבר לשנות את אורח חיינו ובאות במקרים מסוימים גם להציל את חיינו.

מפת אתר | הצרת היקפים |  צור קשר