דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

טריקים העוזרים לשמירה על דיאטה

תהליךהדיאטה הוא אינו תהליך חד פעמי להורדת משקל שלאחריו ניתן לחזור להרגלים הישנים. זהו תהליך שיש לבצע לאורך כל החיים ולשם כך יש לשנות את הרגלי התזונה ואת צורת המחשבה עד שהדיאטה תחדל מלהיות דיאטה ותהפוך לאורח חיים.

אז כיצד ניתן להכניס את הדיאטה כחלק בלתי נפרד מחיינו? להלן כמה טריקים שיכולים לעזור:

1. התרגלו לשתות רק מים- מים הם הפתרון האולטימטיבי לתחושת רעב, הם משביעים, בריאים והכי חשוב דלי קלוריות אך רבים מעדיפים לשתות מיץ או שתייה מוגזת מפני שמשקאות אלו הם יותר טעימים. בכדי למנוע להתפתות לשתיית סוכרים הימנעו מקניות מיצים, ציידו את ביתכם במים בלבד ועד מהרה תתרגלו ולא תרגישו חשק לשתות שום דבר אחר.

2. לאכול בגדול אבל בצלחת קטנה- רוב האכילה שלנו נעשית בעזרת העיניים ולכן מלאו את צלחת האוכל בכל טוב אך עשו זאת בצלחת קטנה, בדרך זו תרגישו שאכלתם הרבה כשלמעשה תהיה זו מנה סבירה.

3. לא ללכת לסופר רעבים- תחושת הרעב משפיעה על הקניות וגורמת לנו להכניס יותר ממה שאנו צריכים, לשים בעגלה קצת נישנושים ואולי לטעום מהמוצרים החדשים שיש. אכילת חטיף אנרגיה לפני קניות תעזור לכם להיצמד לרשימת הקניות, לחסוך בהוצאות ולצמצם בקלוריות.

4. התמקדו באכילה- המוח שלנו אינו מסוגל לעכל כמה פעילויות ולכן בזמן שאנו שקועים בצפייה בסרט או בקריאת עיתון אנו אוכלים מבלי לשים לב ולפתע מגלים כי סיימנו את הצלחת אך אנו עדיין חשים רעב. השתדלו לאכול בשולחן האוכל ולהפנות את כל תשומת ליבכם לפעולת האכילה כך גם תיהנו מהאוכל וגם תרגישו שובע.


 

מפת אתר | צור קשר