דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

להרזות בלי לעשות דיאטה

עד היום הייתה סברה כי בטן שטוחה ניתן להשיג רק על ידי דיאטה והמון כפיפות בטן אך עם ההתפתחות בתחום הטיפולים האסטטיים ניתן להגיע לתוצאות דומות מבלי להזיע. אנשים רבים מגיעים למשקל סביר אך אינם מצליחים להשיל את כמה קילוגרמים האחרונים שמאפשרים להם להגיע לצורה חטובה כפי שתמיד חלמו ולכן הפיתרון הטוב ביותר הוא בעזרת טיפול מתיחת בטן.

מה זה טיפול מתיחת בטן?
עיצוב הבטן נעשה באמצעות מכשיר בטכנולוגיית  B.E.A.M TM, טכנולוגיה זו מעבירה זרמים חשמליים המחקים את הזרמים הטבעיים של הגוף. המערכת מגרה ומפעילה את השרירים של הגוף בדומה להפעלתם בחדר כושר, מגבירה את זרימת הדם ומאיצה את תהליך חילוף החומרים. הפולסים החשמליים אותה מעבירה המערכת גורמים להרחבה והתכווצות של השרירים הגורמים להתכווצות השריר ויצירת בטן שטוחה כפי שניתן לקבל לאחר פעילות ספורטיבית ממושכת.

מה היתרון בטיפול?
הדרך הנפוצה להשגת בטן שטוחה ושרירית היא בעזרת חודשים של אימונים קשים ומפרכים  שלרוב האנשים אין זמן לבצע לאחר יום עבודה מלא וטיפול בבית. חיי היום יום הלחוצים מפריעים לנו לקיים שגרת חיים ספורטיבית וכאן בה היתרון של המכשיר ל
מתיחת בטן. הטיפול מוביל לתוצאות מהירות ומיידיות ובמינימום מאמץ.

מפת אתר | צור קשר