דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מהי הדיאטה הנכונה?

ישנן כיום סוגים ומינים רבים של דיאטות שונות ומשונות, לכל דיאטה ודיאטה כללים וחוקים  שונים בהתאם לסוג הדיאטה, אך אם נערוך מבחן מקיף לכל הדיאטות  נוכל למצוא כי ישנן סתירות וניגודים רבים בין הוראות הדיאטות השונות. אך למרות זאת ניתן לראות כי לרוב דיאטות מוכיחות עצמן ותמיד קיימים אנשים שיירדו במשקל והוכיחו כי הדיאטה אכן יעילה. הסיבה העקרית לכך היא כי לכולם מכנה המשותף לכל סוגי הדיאטות השונות.

המכנה המשותף הקיים בכל סוגי הדיאטות הינו המטרה העיקרית שהיא פיקוח ושליטה על צריכת הקלוריות . ועל כן בעזרת כולן תוכלו לרדת במשקל באופן עקרוני, אך כיצד נדע איזו דיאטה מתאימה לנו מכולן???

לפני תחילתה של דיאטה מומלץ מאוד לבחון את עצמכם על ידי שאילת שאלות מנחות שמטרתם היא הבנה מעמיקה שלכם לגביי מטרות הדיאטה ואופיה. מומלץ מאוד לבחון את עצמיכם בעזרת שאלות כמו האם סוג הדיאטה שבחרתם תוכל להיות דרך חיים או רק לתקופה קצרה של מספר ימים?
 
בשלב הראשון חשוב להבין כי רק
דיאטה מאוזנת המורכבת מכל אבות המזון, שלא תגרום לחוסרים במרכיבי מזון החיוניים לגופכם. דיאטה הנותנת מענה לאורח חיים-למשך הטווח הארוך, רק דיאטה המכילה את כל העדפות שלכם , תיהיה דיאטה שתוכלו להתמיד בה לאורך זמן ולהפוכה לאורך חיים.

 

מפת אתר | צור קשר