דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לשמור על דיאטה בתקופת אבטלה?

כיום ישנה מודעות רבה לאורח חיים בריא וזה משפיע על כל התחומים בחיינו מעשיית ספורט ועד אכילה נכונה ובריאה אשר אינה עתירה בשומנים.
כיום בעידן הגלובליזציה אפילו רשתות מזון מהיר אשר ידועות באוכל עתיר השומן והלא בריא ביצעו מהפך בעקבות טרנד הבריאות העולמי.

בישראל ישנה תרבות בתי קפה ואנשים נוהגים לפקוד את בתי הקפה והמסעדות כבילוי , אך מפאת המצב במשק והמיתון אנשים מרבים לחסוך ולבלות את זמנם בבית.
ידוע שישנו קשר חזק בין מצב נפשי להפרעות אכילה ולכן הסיכוי שאנשים הנשארים בבית וסובלים מהיותם מובטלים יהיו חסרי תעסוקה ויבלו את זמנם באכילה הוא רב יותר מאשר הסיכוי שאנשים אשר אינם מובטלים ישבו בבית.

חישבו לרגע על היותכם בבית במחשבות על כסף ועל עבודה שאינכם מוצאים. עצם המחשבה מכניסה אתכם למרה שחורה ומחשבות רעות וקשה מאוד לצאת מזה.
לכן חשוב לשמור על אופטימיות ועל אורח חיים בריא ולהשתדל לא לשבת מול המחשב או הטלוויזיה כל הזמן עם אוכל ולא לעשות דבר בחייך.

תופעת הדיאטנים תפסה תאוצה עם טרנד הבריאות העולמי , אך מה קורה אם אין לך מספיק כסף לדיאטנית תוכלו להעזר באתר דיאטטי  אשר מפורסמים מאמרים על סוגי דיאטות שונות ועל תזונה נכונה, ובאפשרותכם ליצור קשר עם צוות האתר ולקבל חוות דעת מקצועית

 


מפת אתר | צור קשר