דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שילוב פעילות גופנית בזמן דיאטה

בזכות התפתחות הטכנולוגיה במהלך בשנים תוחלת החיים של בני האדם יותר מהכפילה את עצמה. אם לפני מאות שנים תוחלת חיים ממוצעת הייתה 30-40 שנה, כיום תוחלת החיים הממוצעת עומדת על למעלה מגיל 80. הגורמים העיקריים לכך נעוצים בהתפתחות המדע והבנת החשיבות של ההיגיינה, התפתחות תרופות שהפכו את גוף האדם לעמיד הרבה יותר בפני מחלות, התפתחות טכנולוגיה בזכותה מכונות מבצעות עבודה קשה שבעבר באדם ביצע, ועוד.

אך למרות כל ההיבטים החיוביים של הקדמה והתרומה שלה לתוחלת ולאיכות החיים, היא טומנת בחובה סכנה. כיום, אחת מהמגיפות הנפוצות ביותר בעולם היא השמנת יתר. מגיפה זו אחראית בין היתר להתפתחות מחלקות כגון סכרת, לחץ גם ואף התקפי לב. הסיבה העיקרית להשמנת היתר נעוצה בהתפתחות הטכנולוגית, שמאפשרת לנו לנהל את חיינו כמעט ללא השקעת מאמץ פיזי. וכך, כדי לשמור על בריאותנו אנחנו צריכים לייצר פעילות גופנית בצורה יזומה.
לפעילות גופנית סגולות בריאותיות רבות. כיום, ישנן מאות
שיטות הרזייה המוצעות ללקוח. בדרך כלל שיטות אלה טובות לטווח הקצר, אך לאחר נמצא את עצמנו מעלים את המשקל שהורדנו במהלך אותם מספר שבועות – ואך מעבר. שילוב פעילות גופנית בזמן דיאטה יהיה יעיל יותר מכל שיטת הרזייה. הפעילות הגופנית תסייע לנו לשרוף יותר קלוריות מאלו שאנחנו מכניסים לגוף ולטווח הארוך, המתמטיקה הפשוטה הזו מנצחת את מתחרותיה.

מעבר להפחתת הסיכון לחלות במחלות כגון סכרת ומחלות לב,  שילוב
פעילות גופנית בזמן דיאטה תתגמל אתכם בהרגשה טובה, והכוונה היא לא רק לרגשות האשמה שייעלמו ברגע שתתחילו לבצע פעילות גופנית...במהלך הפעילות הגופנית הגוף משחרר סם טבעי – הורמונים דוגמת סרוטונין שגורמים להרגשה טובה ואך למעין "היי" טבעי. כך ששילוב פעילות גופנית בזמן הדיאטה שלכם יביא גם לשיפור בתוצאות לאורך זמן וגם למצב רוח טוב יותר – מכל הבחינות...

 


 

מפת אתר | צור קשר