דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איזו פעילות גופנית מתאימה לי??

איזה פעילות גופנית מתאימה לי??
לאחר לבטים קשים החלטתם שהיום זה היום ואתם מתחילים בפעילות גופנית . ההחלטה כמובן מצויינת אך חשוב להתאים את הפעילות הגופנית לעצמכם בהתאם למצב הבריאותי, הגופני וכמובן בהתאם להעדפות והרצונות שלכם. חשוב לאהוב ולהתמיד בפעילות ולכן מומלץ לבחור בפעילות הדרגתית ושמתאימה לכם. באם בחרתם להירשם למכון כושר מומלץ מאוד לבחון את מערכת החוגים ולבחור את החוגים שמתאימים לכם אישית.

אז מאיפה מתחילים?
השלב הראשוני הוא להגדיר לעצמינו את מטרת האימון. בין אם מדובר באימון לצורך הורדה במשקל, לצורך הנאה, מטעמים בריאותיים או לצורך פיתוח שרירים. חשוב להגדיר מטרות הגיוניות, ראליות וחשוב שיתאימו ליכולות שלנו. בנוסף יש לקחת בחשבון את העדפות השונות שלנו כגון האם אנו אוהבים להתאמן באויר הפתוח? או האם אנו מעדיפים להתאמן בקבוצה?

ספורט כמובן יכול להיות גם מענפי הספורט החביבים עליך כגון סקי, קורס רכיבה על סוסים, שיט וכו.. והכוונה היא לאוו דווקא לפעילות אירובית רגילה כגון ריצה או אימון אירובי רגיל, פעילות מועדפת עליכם תעזור לכם בשלב הקשה ביותר שזהו שלב ההתמדה. לרוב רובינו מתחילים את תקופת האימונים במרץ רב שדואך לאחר מספר מצומצם של אימונים ולכן חשוב לדבוק ולהתמיד בפעילות הגופנית על מנת לראות תוצאות באופן מהיר ויעיל.

על מנת למקסם את יעילותה של הפעילות הספורטיבית מומלץ מאוד לשלב עימה תזונה דיאטטית נכונה לשם הורדה מהירה במשקל , כמובן תוך פיקוח רפואי מתמיד,  לאחר פרק זמן קצר של תזונה נכונה בשילוב עם פעילות ספורטיבית מגוונת בפעילות אירובית וחיזוק השרירים, תראו תוצאות מהירות.

מפת אתר | צור קשר