דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטה בריאה

מדוע כדאי להתחיל דיאטה? כדי שנהיה בריאים: מחקרים מראים שהשמנת יתר היא אחד מגורמי התמותה המובילים במדינות מערביות רבות – ובכללן ישראל. זאת  באמצעות התפתחות של מחלות לב, סוכרת ולחץ דם. דיאטה בריאה יכולה לסייע בירידה במשקל ובשמירה על אורח חיים בריא יותר. מעבר לבריאות הפיזית, דיאטה בריאה מסייעת בשיפור החזות החיצונית ובכך גם משפיעה על העלאת הביטחון העצמי ואיכות החיים. כך שלמעשה דיאטה בריאה היא כבדת משקל – במובן החיובי כמובן...
איך לעשות
דיאטה בריאה?
החדשות הטובות – אכילת חסה בארוחת הבוקר, הצהריים והערב אינה הכרחית להצלחה! הארוחות יוכלו עדיין לכלול מאכלים שאנחנו אוהבים, תוך שמירה על מינונים נכונים וסדר נכון. על מנת להימנע מתחושה של רעב ובעקבותיה לאכילת מזון עתיר קלוריות שאינו בתכנון, יש להקפיד לאכול שש ארוחות ביום, במרווחים של שלוש שעות בין ארוחה לארוחה. לכן, חלק מהארוחות יהיו קלות ויכילו פירות ובעיקר ירקות. מעבר לארוחות, יש להקפיד על שתיית מים מרובה כדי לסייע ליצירת תחושת שובע.
העיקרון לאורו פועלות ה
דיאטות השונות הוא הכנסת כמות קטנה יותר של קלוריות לגוף מכמות הקלוריות שאנו מוציאים. ישנן מגוון דרכים לעשות זאת, בין היתר באמצעות חומרים המגבירים את קצב חילוף החומרים של הגוף, או חומרים המדכאים תיאבון. אך על מנת להשיג תוצאות ארוכות טווח ובדרך הבריאה ביותר, מומלץ לבצע פעילות גופנית באופן קבוע. פעילות גופנית אפשרית יכולה להיות הליכה, שחייה, אימון בחדר כושר ואפילו ריצה – בכפוף ליכולות ולמצב הבריאותי.
שמירה על תוצאות לאורך זמן
בדומה לרץ מרתון, לא נרצה להשקיע את כל האנרגיה בהתחלה, על מנת שיהיו לנו כוחות להמשך. במילים אחרות: כדאי להתחיל את
הדיאטה בהדרגה ובעקביות, כדי שתהיה לנו המוטיבציה לשמור על דיאטה בריאה לאורך זמן. חשוב לדעת שגם שמירה על עקביות הדיאטה לאורך זמן אינה מבטיחה שלא יהיו נקודות שבירה ואפילו "מעידות" בדרך. עם זאת, ההבנה שמעידה היא חלק מהתהליך, ובעקבות כך חזרה למסלול הנכון – היא אחת הערובות להצלחה.

 

מפת אתר | צור קשר