דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שמירה על דיאטה בזמן העבודה

היום שלנו מתחלק לשניים כאשר במחצית מהיום אנו נמצאים בעבודה ובמחצית השנייה בבית. רוב האנשים אינם מצליחים לשמור על דיאטה ולרדת במשקל בעיקר מפני שהם מבלים את רוב יומם בעבודה ולא יכולים לבשל לעצמם ארוחות בריאות ומזינות.

מקום העבודה מציב פיתויים רבים לאדם הרוצה לרדת במשקל, בקפיטריה יש בעיקר קרואסונים, רוב הצוות יוצא לאכול במסעדה בצהריים וכמעט בכל יום למישהו יש יום הולדת והוא מביא עוגה. בנוסף לכל זאת רוב האנשים כיום עובדים במשרד מול המחשב והפעילות האירובית היחידה שהם עושים היא לאצבעות. אז כיצד ניתן לשמור על המשקל גם במסגרת יום העבודה?

הבעיה העיקרית היא מה לאכול בזמן העבודה ולכן אנו ממליצים להכין ערב קודם את ארוחת הצהריים ולקחת אותה עימכם לעבודה כך תוכלו לאכול ארוחה מזינה ובריאה שאתם יודעים את מספר הקלוריות שלה. גם אם יוצאים למסעדה אל תתביישו לשאול את המלצר כמה קלוריות מכינה כל מנה ואף לבקש להחליף את התוספת למשהו קל כמו סלט, השתדלו להזמין מאכלים דלי קלוריות ועתירי ויטמינים כמו דג מאודה או נתח חזה עוף בתנור, מנות אלו בריאות עבורכם ויעזרו לשמור על המשקל. לשאר היום מומלץ לקחת פרוסת לחם קל וכן פירות לשעות אחר הצהריים בהן הרעב מתחיל להעיק, בזמן העבודה מומלץ לאכול מדי כמה שעות משהו קטן כמו חטיף אנרגיה או ירק וכך לשמור על רמת האנרגיה ועל ה
דיאטה.


 

מפת אתר | צור קשר