דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת פחמימות

דיאטת פחממות היא דיאטה בה מומלץ לא לאכול מאכלים ממשפחת הפחמימות, כגון מאפים למינהם, אורז , פסטות וסוכרים למינהם. הסיבה היא שסרטונין החומר האחראי על הרגשת השובע ומשפיע על תפקוד נפשי ופיזי של הגוף,  יעבוד באופן יעיל יותר ברגע כשנפחית בכמות הפחמימות הנצרכת ביום.במהלך הדיאטה, ניתן לאכול ירקות ללא הגבלה ופרי אחד ביום, הארוחות צריכות להיות קטנות כל שלוש שעות, וכמו כן ניתן לאכול לבן או אשל אחד ביום.
כיוון שפחממות בכל זאת חשובות לגוף מותר לאכול 7-12 פרוסות של לחם קל ביום. כמו כן לשלב בארוחה המרכזית של היום דגים ובשר רזה שלוש פעמים בשבוע, כשאלו באים במקום פרוסות הלחם הקל וחשוב, לא לערבב אותם עם פחמימות.
דיאטנים רבים ממליצים לבצע את דיאטת הפחממות במשך שבוע עד שבועיים. על פי דיאטנים אחרים לא מומלץ לבצע דיאטה זו, כיוון שהיא דיאטת בזק,הגורמת לגוף סוג של מתח  מה שגורם לגוף להתרגל למצב הקיים שנכפה עליו מה שגורם במקום להרזיה, להשמנה. דיאטה זו אינה מתאימה לחולי סוכרת, יש צורך בתוספים כגון סידן מנגד יש שיטענו כי דיאטה זו קלה לביצוע בגלל תחושת השובע המתמדת, האופציות המגוונות של סוגי מזונות האפשריים לאכילה, היא טובה לבעלי רמת כולסטרול רע גבוהה וכמו כן, ישנן תוצאות חיוביות מיידיות.
חשוב לציין כי דיאטת הפחמימות נמנית על קבוצת הדיאטות הבזק ולכן יש להיערך מראש, ולהכין את הגוף לשוק הצפוי ובכל מקרה יש להתייעץ  עם רופא או דיאטן מוסמך טרם התחלת הדיאטה.

מפת אתר | צור קשר