דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לשמור על הדיאטה בפסח?

חג הפסח הוא החג בו הכי קשה לשמור על הדיאטה, מצות לא באות בחשבון בגלל כמות הקלוריות הרבה ונראה כאילו בלי חמץ אין מה לאכול בבית אך למעשה זהו החג הכי טוב לשמירה על המשקל. העובדה שאסור לאכול לחמים ופסטות בפסח מונעת מאיתנו אכילת פחמימות משמינות ופותחת דלת למציאת תפריטים בריאים יותר.

ליל הסדר
ליל הסדר הוא הערב בו אוכלים הכי הרבה, יש טעימות המלוות את הקראת ההגדה והמארחת תמיד מכינה כמות מזון שלא ניתן לסיים לעולם. אז איך אפשר לעבור את ליל הסדר בשלום? תחילה מומלץ לאכול שתי ארוחות קלות במשך היום בכדי לא להגיע רעבים למשל לחם קל עם גבינה לארוחת בוקר וסלט גדול ומשביע לארוחת צהריים. במהלך ערב הסדר עצמו כדאי לאכול רק טעימות קטנות ממה שמחולק במהלך הברכות ולהשאיר את התיאבון לאוכל.  בארוחה עצמה אל תחששו להגיד לא למארחת אין לכם את החובה לטעום מכל מה שיש על השולחן, קחו רק את מה שאהוב עליכם תוך בחינה של מה נכון יותר לאכול ומה פחות- עשו את הבחירה בה יש הכי פחות קלוריות

 מה עושים כל שאר השבוע? - דיאטה
במהלך הפסח קשה לאכול כל יום ירקות אך ניתן מדי פעם לאכול מצה מרוחה בממרח חרובים או גבינה קלה, זכרו כי במצה יש 250 קלוריות והשתדלו לאכול כמה שפחות. נסו להימנע מהגעה לארוחות רבות בהם עושים על האש וכן להימנע מאכילת יתר של ביצים וקניידלך אותם תמיד ניתן למצוא בפסח. כמו כן הדרך הטובה ביותר לשמור על הגזרה היא בעזרת כושר גופני- נצלו את החופש כדי לצאת לטיולי רכיבה על אופניים או צעידות בטבע כך גם תהנו וגם תורידו קלוריות. 

מפת אתר | צור קשר