דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לשמור על הדיאטה בתקופת החגים?

כל אחד יודע שתקופת החגים זאת שבין ספטמבר לדצמבר היא תקופה שבה אנו מוצאים עצמנו אוכלים ארוחות חג רבות. החל מארוחת ערב ראש השנה ועד לשמונה ימי סופגניות בחנוכה אין דרך להימלט ממפגשים משפחתיים עמוסי אוכל מכל הבא ליד.
לארוחות חג יש תפריט קבוע מראש ויש לשמור על המאכלים המסורתיים שצריך להגיש ולכן רבים נופלים לפיתוי ונוטים לאכול מתוך תירוץ ש"אין ברירה זה האוכל של החג". אכילת מאכלי חג היא קשה במיוחד בחנוכה שזהו חג הסובב כולו סביב סופגניות נוטפות שמן שאין שום דרך לוותר עליהם, במיוחד אם באים ילדים להתארח אשר ציפו כל היום לסופגנייה הטעימה.

אז איך בכל זאת אפשר ליהנות מהחג מבלי להשמין?
כל ארוחת חג יכולה להיעשות בשתי דרכים בדרך הרגילה בה אנו לא שמים לב לקלוריות או בדרך הדיאטה. ארוחה לפי דרך ה דיאטה היא ארוחה בה אנו מכינים את הדברים שרגילים לראות בחג תוך ניסיון לצמצם את מספר הקלוריות ככל האפשר. בראש השנה ניתן להכין תפריט בריא הכולל דג מאודה בניגוד למטוגן ואורז עם גרגירי רימון וכך ליהנות מארוחה המתאימה לחג מבלי כל הקלוריות. ומה לעשות בחג כמו חנוכה? במקום לקנות סופגניות נוטפות שמן ניתן להכין סופגנייה אפויה בבית ואף להכינה מקמח מלא, לא תתאכזבו מהתוצאה.

מפת אתר | צור קשר