דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שוקולד מריר כפתרון לשמירה על המשקל

אחד החלקים הכי קשים בדיאטה הוא להפסיק לאכול מתוקים, אנשים רבים רגילים לאכול עוגייה עם הקפה או שוקולד בסיום הארוחה וכעת לאחר שהחלו בדיאטה מרגישים כי חסרה להם ההרגשה המתוקה בפה. אין הרבה אנשים שלא מגדירים את עצמם כמכורים לשוקולד אך החטא הכי גדול בדיאטה הוא להתפתות למעדן הקקאו.  חפיסת שוקולד בבית מפתה יותר משולחן מלא לחמים או סטייקים ואין אדם שלא חש שהוא ממש עובר תהליך גמילה ממתוק בזמן דיאטה.

לשמחת כל המרזים אין צורך להרחיק את המעדן השוקולדי מהמקרר אלא רק לעבור לאכילת שוקולד מריר בעל לפחות 70% מוצקי קקאו (וכמה שהאחוזים עולים כך יותר טוב). אכילת שוקולד מריר משפיעה על מידת התיאבון ומונעת צריכת קלוריות רבה לאחר מכן. השוקולד המריר יוצר תחושת שובע כך שבארוחה הבאה צורכים פחות קלוריות וכן מספק את הצורך במשהו מתוק לאחר הארוחה.

יש להסביר כי אין מדובר על זלילה של חפיסות שוקולד אלא על אכילת כמה קוביות ביום, עדיף אף לקנות שוקולד ללא סוכר. השוקולד המריר הוא בריא לגוף ולנפש, מרגיע את הצורך במתוק ואף עוזר לשמירה על המשקל.

מפת אתר | צור קשר