דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לילדים

דיאטה היא תהליך שכל אחד עובר לפחות פעם במהלך חייו. רובינו לא מרוצים מהמראה החיצוני והיו הרבה יותר מאושרים , פחות 5 קילו (או יותר..). לעיתים, עצם המודעות הגדולה בחברה, והשאיפה למראה מושלם מחייב אותנו לסטנדרטים של רזון והשקעה חיצונית ניכרת.

כאשר מדובר באדם מבוגר אשר מודע להתנהגותו ולהשלכות של מעשיו הדיאטה רצויה גם מבחינה פיזית וגם נפשית. אך כאשר מדובר בילדים אשר לעיתים סובלים מכינויי גנאי ושהפלות מצד חבריהם, התגובה עלולה להיות קיצונית ובלתי שקולה.

 

מבוגרים רבים לעיתים מעונינים לראות תוצאות מהירות, ומבצעים דיאטות בזק והרעבה עצמית, לילדים בגילאי ה10-17 דיאטות מהסוג הזה עלולות להיות לא בריאות.

בניגוד למבוגרים, ילדים נמצאים בהליך מתמיד של התפתחות וגדילה , פגיעה בגופם בעת תהליך ההתבגרות עלולה להיות מסוכנת להתפתחותם. על מנת לשמור על תהליך התבגרות והתפתחות תקין, על הילדים לאכול אוכל מאוזן, מגוון ובריא. חשוב גם לעשות פעילות ספורטיבית כלשהי - ישנם מוצרי תינוקות שמאפשרים לעשות זאת בצורה כלשהי.

 

עודף משקל אצל ילדים עלול לגרום להם לבעיות גופניות ובריאותיות, וכמו כן, בעיות חברתיות עקב החשיבות הגבוהה שרואים הילדים והנוער למראה החיצוני, אך יש לפקח על הילדים ולהדריכם, בעת ביצוע הדיאטה, תוך הקפדה על אכילת כל אבות המזון מדיי יום, וקיום פעילות גופנית.

 

דיאטה מגוונת ותחת פיקוח תעזור לגוף לקבל את כל הרכיבים החיוניים שהגוף זקוק להם. הגוף זקוק לכל אבות המזון שמשמשים לו כאבני הבניין הכרחיים שלו- פחמימות, חלבונים,סוכרים, ויטמינים וכו...

 

מפת אתר | צור קשר