דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

חשיבות ירקות לדיאטה

דיאטות רבות פותחו בשנים האחרונות בכל רחבי העולם. רוב רובם של הדיאטות מסתמכות על שיטת הקלוריות ומאפשרות למרזה לאכול ארוחות מזינות אך לאורך זמן יביאו לירידה מתונה במשקל. ירקות מהווים בכל אחד מהדיאטות הללו, בסיס יציב ואיתן. לירקות יש יתרונות רבים, הם בדרך כלל משביעים אותנו וזאת בתשלום מועט של קלוריות. חצי קילו סלט ירקות יכולים להשביע אדם וזאת ב300 קלוריות בלבד.

 

בישראל מגדלים כיום שפע של ירקות, הטעם של הירקות בישראל הפך לשם דבר בארץ ובעולם. תמצאו בארץ מגוון של ירקות בשלל טעמים, צבעים ואיכויות. בנוסף יש לחלק נכבד מהירקות – סגולות רפואיות מיוחדות. הירקות הכתומים למשל (בטטה, גזר, דלעת, דלורית), מכילים בטא קרוטן, אשר להם סגולות רבות בהפחתת מחלות לב ומחלות לחץ דם וכלי דם. ירקות בעלי צבע ירוק, מכילים חומצה פולית אשר גם לה סגולות רפואיות מיוחדות.

 

ירקות חתוכים יכולים למשמש פתרון טוב לאנשים שנמצאים בזמן דיאטה. עדיף יהיה תמיד לנשנש ולאכול ירקות חתוכים מאשר חטיפים או כל מני פחמימות. ירקות חתוכים, תוכלו גם לבשל. גזרים מבושלים או תפוחי אדמה ובצלים, יכולים להיות מאוד טעימים לאחר חימום או אידוי. תוכלו לשלב את זה בארוחת הערב, בארוחת

או הצהריים או סתם כנינשנוש.

 

 

מפת אתר | צור קשר