דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לנשים בהריון

כאשר את נכנסת להריון כמו כוח קוסמי של היקום את הופכת להיות אחראית גם על חייו של אדם נוסף שמאותו הרגע הופך להיות חלק בלתי נפרד מחייך. וכאחת שמתחילה לדאוג ל-2 פעימות לב, הרכב התזונה שאת צורכת הופך להיות מרכיב מאוד חשוב להתפתחותו התקינה של העובר.באתר דיאטטי תמצאי תשובות לכל השאלות שיכולות לעלות לך בהקשר לתזונה נכונה בזמן ההיריון.

בתקופת ההיריון מומלץ לצרוך תפריט שבועי של 1700 קלוריות ליום בכדי לעזור לך להפחית במשקל בזמן שאת תופחת עם גדילתו של הילד.

 

תפריט עשיר בחלבונים מאוד מומלצת לשליש הראשון של ההיריון מאחר ותפקידם הוא בניית תאי גוף וכוח עזר במלחמה נגד חיידקים. כמו כן מאכלים המכילים ויטמין מקבוצת B מעוד חיוניים ליצירת מערכת העצבים התקנית בעובר ואותו ניתן למצוא בירקות ירוקים, קטניות, פירות הדר, דגנים מלאים.

 

בשליש השני להיריון יש להשקיע במאכלים של ברזל וסידן כאשר הראשון שמהווה מינרל חיוני להובלת החמצן בשרירים. לכן יהיה מומלץ בתקופה זו של ההיריון לאכול הרבה בשר, בשביל הסידן בגופו של העובד יש לשלב גם מוצרי חלב רבים שמכילים סידן שבונה את מערכת השלד והשיניים של העובר. בשליש האחרון של ההיריון יש לצרוך מאכלים עשירים באומגה 3 המהווה חלק עיקרי ממבנה המח והעיניים. מאכלים עשירים באומגה: דגים, משקאות יוגורט וכו´.

 

כדי להימנע מהשמנת יתר ולהקל על תהליך ההרזיה יש להפחית מצריכת משקאות מתוקים ומוצרים עם קפאין (קפה, קוקה קולה). חשוב לזכור שיש לאכול אכילה מתונה שבנויה מארוחות קטנות ותכופות המכילות מכל קבוצות המזון. גם אם הוזמנתם לאירוע בגן אירועים - אל תשכחו לשמור על המינונים הנכונים ולא להתנפל על מאכלי הקייטרינג שמוצעים לאורחי האירוע. לנשים בהריון רצוי להיות מטופלות גם ע"י מומחים שעברו קורס עיסוי לנשים הרות.

מפת אתר | צור קשר