דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שתיית מים עוזרת להרזיה

זה ידוע לכל כי גופנו מורכב ברובו ממים וללא מים לא נוכל להמשיך להתקיים. המים הם הבסיס לכל צורות החיים המוכרות כולל האדם והם למעשה מקור החיים. אך כאן ננסה להסביר את היתרונות  שבשתיית מים בתקופת דיאטה.

דבר ראשון שחשוב לזכור הוא שבמים אין קלוריות! אנשים רבים משמינים עקב שתיית משקאות מתוקים או מוגזים, גם למשקאות הדיאטטיים יש חסרונות רבים והם יכולים אף לפגוע בבריאות במינון גבוה. המים לעומת זאת הם מוצר טבעי ומכאן שלא הכניסו לתוכם חומרים משמרים כאלו ואחרים הפוגעים בגוף.
 שתיית מים מסייעת להפטר מעודפי שומן, משפרת תהליכי עיכול, עוזרים בדיכוי התיאבון, מסייעים בשמירה על המשקל החדש לאחר דיאטה ומשפרים יכולת פיסית.

מומחים ממליצים לשתות בין 8 ל-10 כוסות מים ביום על מנת לשמור על איזון נכון של מים בגוף, דבר זה נכון במיוחד אצל בעלי משקל עודף שאצלם מתקיימים תוצרי פירוק רבים יותר של חילוף חומרים ולכן הם זקוקים לנוזלים.
חשוב לזכור כי מערכת הצמא והרעב במוח קרובות מאוד אחת  לשנייה ולעיתים צמא יכול להתפרש כרעב ולכן אנו ממליצים לשתות מים לפני הפנייה לאוכל.

מפת אתר | צור קשר