דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לציפורניים? יש חיה כזאת!

כשאנחנו רוצים לטפח את הציפורניים שלנו, הרי שהדבר הראשון שיעלה בראשנו הוא לפנות למומחית בניית ציפורניים. אך האם מלאכתנו תמה בטיפוחן החיצוניבלבד? כפי שאתן וודאי כבר הבנתן, חשוב גם להסתכל פנימה אל תוך הגוף שלנו, ולטפח את הציפורניים באמצעות תזונה נכונה, שכן בדומה לאימרה הידועה: "מה שאנחנו אוכלים, זה מה שאנחנו מקבלים".

איתותיו של הגוף

כאשר דבר מה איננו כשורה בגופנו, הרי שאנו יכולים לחוש בכך דרך מגוון רחב של דרכים. אחת מהן היא כמובן המערכת החיסונית, שאם תפקודה יורד, אז הרי שנחלה באופן מהיר יותר ונגיב ולו לרגישויות קטנות באופן קיצוני.

אך לגוף גם ישנן דרכי איתות שלעתים יכולות לעבור לנו מתחת לרדאר, ואחת מהן היא מרקם הציפורניים שלנו. אפשר להדגים זאת על מקרי קיצון של אנורקסיה אשר ידועה בכך שהיא פוגעת גם בציפורניים בשלבים מאוחרים.

על-כן, טיפוח תפריט תזונתי מותאם אישית ובריא, יכול לא רק לסייע לתחושת רעננות וחיוניות גבוהה יותר, אלא גם לטיפוח ציפורניים חזקות, איתנות שפשוט נראות מעולה.

כיצד ניתן לחזק את הציפורניים דרך תזונה?

איננו בהכרח צריכות לשנות את התזונה 180 מעלות, ואפשר פשוט להוסיף על התזונה הקיימת גם מאכלים שידועים בתרומתם לציפורניים.

צריכת מאכלים עם ביוטין

ביוטין הוא למעשה סוג מסוים מתוך הקבוצה הגדולה של ויטמינים מסוג B. את הביוטין ניתן למצוא במגוון רחב של קטניות, משפחה של מיני צמחים שונים, ובהם נכלל החומוס, סויה ושעועית. הביוטין יכול לתרום משמעותית לחוזה של הציפורן ולמנוע את המראה היבש והעכור שלה. 

צריכת מאכלים עם ברזל

הברזל ידוע כמינרל שחיוני לנו עבור תאי הדם האדומים, וביכולתו למנוע אנמיה. אך השפעתו לא באה לידי ביטוי רק במניעת חולשה, סחרחורות או חיוורון. הימצאות הברזל בגופנו ברמה מספקת, מתבטאת בין היתר במראה ציפורניים חזק ובריא יותר.

בדיוק כפי שהדם מזין את התאים בגוף, כך גם הציפורניים שלנו ניזונות יותר או פחות בהתאם לרמה התקינה של הברזל. מחקרים רבים מראים שמחסור בברזל עלול לגרום לציפורניים שבירות הרבה יותר. על כן מומלץ לצרוך מאכלים דוגמת אבוקדו וברוקולי.

מאכלים עם ויטמין A

ויטמין A ידוע יותר ככזה שיכול לסייע לנו באופן משמעותי לשמירה על בריאות העין. ועם זאת, חשוב לדעת שהוא גם תורם רבות לעור בריא וכן לתאים אשר בונים את השיער והציפורניים. חשוב לזכור שגם השיער וגם הציפורניים הם תאים מתים, ולכן כאשר אנו צורכים מזונות שתורמים להם, הרי שזה מתבטא גם במראה החיצוני עם ברק ולחות.

מאמר זה בשיתוף קרן זזון, מייסדת קורס בניית ציפורניים מקצועי
מפת אתר | צור קשר