דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

השמנת ילדים, תזונה ופעילות גופנית

בדיחות עצובות רצות כיום לגבי ילדים ש"עושים כושר" מהשולחן של המחשב לשולחן בכיתה, מהשולחן בכיתה לשולחן החוג בערב או לקונסולת המשחקים, מהקונסולה למחשב או לסמארטפון וכן הלאה. ההתנהלות הבלתי מבוקרת הזו לגבי שמירה על הבריאות (שלא לדבר על יציבה על הכיסא, כששרירי הגב מתעייפים ביציבה לא נכונה, ולא באים לידי מיצוי) עולה בסופו של דבר לעליה במשקל. מצד אחד – ילדים צריכים לאכול הרבה ומכל טוב כדי לגדול ולהשביע את רעבונם, מצד שני עלולים לא רק לפתח מצב שבו המאזן הקלורי מופר, אלא מצב שבו ישנה אשליית רעב תמידית.

ילדים בהשמנה – האם זה טבעי?
למרות הנטייה לחשוב כי ילדים עדיין לא סיימו את כל שלבי ההתבגרות הגופנית שלהם וכי הם זקוקים לאכול כדי "לצמוח לגובה" – מדובר בגילאים קריטיים שעלולים לקבוע את הרגלי האכילה בעתיד. בנוסף – כל אחד נולד עם מבנה גוף מורפולוגי שונה, ולא ניתן להסיק ממקרה אחד לטובת השני – על אף שידועה חשיבות מרכיבי התזונה והיכולת להשתמש בה כדי לייצר תפריט דיאטטי יותר.

השמנה בילדים – בעיה ידועה
השמנה היא בעיה נפוצה ביותר בעיקר בעולם המערבי שבו ישנה תרבות צריכה "מוגזמת", אם ניתן לומר. בשני העשורים האחרונים ניתן היה לצפות בעליה של 50% לגבי שכיחות ההשמנה בילדים ובנוער. אפילו מוצרים שנחשבים כמוצרי תזונה לילדים עלולים להתברר כעתירים בחומרים בלתי רצויים.

איך מנהלים לילד בעל בעיית השמנה אג´נדה בריאה?
כדי לפתח בילד את השגרה הבריאה שתוביל אותו לאורח חיים בריא יותר, תמנע מחלות בעתיד ותייצר פחות חרדות ודחיות חברתיות, רצוי לקחת אותו לדיאטן מקצועי. ההבדל בין דיאטות למיניהן שלקוחות ממקורות שונים אך לא מקצועיים לבין בניית תוכנית של דיאטה הוא ההבדל שמייצר את "החתיכה החסרה". הדיאטן ימדוד ויבחן את המקרה שעומד מולו מול בדיקות דם, משקל וקריטריונים נורמליים לגילאי ילדים ויפתח תוכנית מתאימה בהתאם לסדר היום, לטעם ולמגבלות הבריאותיות של הילד.
מפת אתר | צור קשר