דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מתי אהיה רזה?

להיות רזה זו לפעמים פריבילגיה אצל אנשים מסוימים, אולם מי שבוחר להשיל ממשקלו קילוגרמים רבים כדי להגיע מצב רזה, זקוק ליד מכוונת כדי לעשות את זה לאט, אבל בטוח. נתונים סטטיסטיים קובעים כי למעלה מחצי מיליון תושבים ישראלים סובלים מהתופעה של השמנת יתר. יכול להיות שזה קשור לתרבות הצריכה ולבזבוז משאבים בעולם, אולם כל עוד יש לנו מקרר מלא וגישה מלאה אליו, מי סופר את הבעיה הסביבתית? מה שחשוב זה המעגל הקרוב, "אני", ויותר חשוב זה איך לסמן את היעדים בדרך למטרה – להיות רזה.

כמות הדיאטות לא עוזרת להתמקד
איך יודעים איך להתמקד בדיאטה הטובה ביותר בעבורך? יש אלפי דיאטות שונות: עם או ללא חלבונים, דיאטת גלולות, מדבקות, מופחתות סוכרים או שמשלבות כמות מוקצבת לסוכר, דיאטת פחמימות, שיטת נקודות, תוספי מזון ועוד. בדרך כלל מדובר על שיטות חד שלביות, שמבטיחות תוצאות בזמן קצר יחסית, אולם התמקדות בדיאטה אחת ולאורך זמן יכולה להכניס את הגוף למצב שונה "דיאטטי", לסגל את הגוף אל המצב הזה ולאט לאט להכנס לתזונה הרצויה.

להתפזר במקומות הלא נכונים
הנוהל הוא לנסות את שיטת "מצליח". לא הולכת דיאטת כרוב? בסדר, תמיד אפשר לפנות לשתיית משקאות תה למיניהם שפועלים על הקיבה וכאילו "מאדים" את החומרים שבה. עקב דיאטה מהירה מסוגים אלו, הגוף עלול להגיב בצורת הלם, ודווקא אז לרצות יותר מזון.

דיאטה אינה רכבת הרים
ידוע, שמה שבא בקלות, הולך בקלות, וכך גם בשטח הדיאטה. רק באמצעות אימון שמכניס לחיים בריאים – שינוי שנעשה באופן מתון ומודע יביא לתוצאות הרצויות. הרשמה אצל דיאטן, מדידות, התאמה ותכנון דיאטה וגם מעקב לאחר מכן, מעניקים שליטה מלאה וסיפוק שנראות גם תוך כדי התהליך ארוך הטווח.
מפת אתר | צור קשר