דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ספירת קלוריות – האם זה באמת נחוץ?

יש מי שעומד וסופר רכבות, יש מי שסופר מכוניות, ויש מי שאוהב לספור את הקלוריות שנכנסות לגוף. בדרך כלל, יהיו אלו אותם אנשים שמעוניינים להשיל מגופם קילוגרמים רבים. כך, בכל תקופה שמגיעה לאחר החגים, הקטסטרופה מתחילה- התפיחה הקלה בבטן או באזור הישבן עלולה לזעזע אותנו בכל פעם מחדש, אפילו אם זה לא מגיע בהפתעה. כאן מתחיל הלחץ וספירת הקלוריות שרשומות על כל אריזה היא כמו קריאת ספר קדוש. מטיפים לנו לעשות כך, ורושמים לנו את סך הכמות הקלוריות שמתחבאות באריזה או כמות ל – 100 גרם, אבל זה רק יכול לבלבל.

ההרגשה קובעת
מי שעלה במשקל יודע ומרגיש, אין צורך להגיד לו זאת, אולם מכאן הלחץ עלול להתחיל לשלוט, ומה שאנחנו רוצים הרי זה להרגיש שבכל זאת הכול בשליטה. אם נתחיל בדיאטה 1200 קלוריות אז זה יותר בסדר מדיאטה של 2000 קלוריות? מי יכול להחליט מה יותר טוב ממה ואיך?

דיאטה אישית
מי שמעוניין להפחית במשקל או לפחות להשיג מטרה מסוימת באמצעות דיאטה, רצוי שיפנה לדיאטן. הדיאטה האישית מותאמת על פי מדידות קודמות של אותו מטופל והצבת מטרות ויעדים. לעתים קרובות היעדים מחולקים על פי תבניות זמן ועמידה ביעדים. ישנם אין ספור סוגי דיאטות, אולם מה באמת מתאים – את זה יקבע הדיאטן.

אופי הקלוריות שנכנסות לגוף
זה יהיה נכון יותר לחשב את כמות הקלוריות שנכנסות לגוף על פי ה"איך" ולא ה"מה". כל קלוריה משתייכת למשפחה שונה: שומנים, פחממות, חלבונים או סוכרים. בנוסף לכך צריך להוסיף את מהות הויטמינים שנכנסים לגוף. לכל מזון ישנו ערך משלו, ואפקט משלו – למשל אפקט השובע. הדיאטן מתאים את כל אלו בהתחשב במגבלות – אלרגיות וכדומה ומרכיב את הדיאטה.
מפת אתר | צור קשר