דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה מהירה- זה כדאי?

דיאטות מהירות שמלוות בנטילת כדורים מדכאי תיאבון ודילוג על ארוחות אולי ישיגו תוצאות בזמן קצר אך עשויות לגרום לנזקים בטווח הארוך. אז איך עושים את זה נכון? תהליך ההרזיה בדיאטות הוא לרוב ארוך ואף מייגע. למרות שדיאטה מהירה בה מורידים משקל רב בתקופה קצרה יחסית נראית קוסמת, לרוב ההמלצות הרפואיות הן להימנע מכך ולהצטייד בהרבה סבלנות במקום. חשוב גם להבין כי הירידה במשקל ושריפת השומנים מתבטאת באופן שונה אצל כל אחד ומה שטוב למישהו אחר לא תמיד יתאים לכם.

דיאטה מהירה זה בריא?
בכדי להשיל קילוגרמים רבים בתוך זמן מוגבל, לא מספיק רק להוריד את כמות הקלוריות. בדיאטה מהירה מעורבים לרוב כדורים המדכאים את התיאבון, אכילה לא מסודרת ודילוג על ארוחות וכן הימנעות מפחמימות ושומנים, שהגוף זקוק להם בכדי לתפקד באופן נורמלי. תוצאה מכך, דיאטה כזו עלולה דווקא להשיג תוצאות הפוכות ולגרום לנזק ולחוסר איזון בשומנים והוויטמינים שהגוף זקוק להם.

כמה טיפים לירידה נכונה במשקל
רוצים לעשות את זה נכון? תקפידו לאכול. דיאטה בריאה היא דיאטה בה אוכלים ומרגישים שובע, אך דואגים להפחית בכמויות ולאכול בשעות קבועות. אם אוכלים לאט ולועסים הרבה, מועבר מסר למוח שהגוף שבע ואז אין צורך בתוספת. חשוב להקפיד גם על מרכיבי התזונה ולתת לגוף את כל מה שהוא רגיל לקבל בכמויות קטנות- גם פחמימות ושומנים בריאים.

כושר, כושר, כושר
חלק חשוב מהדיאטה הוא הכושר הגופני. חשוב לזכור כי גם אם מקפידים על אורח חיים בריא ונמנעים מנשנושים וגם אם מורידים בכמויות האוכל, הירידה במשקל לא תימשך לאורך זמן ללא פעילות ספורטיבית קבועה. הדרך הנכונה שתעזור לכם להקפיד על פעילות גופנית שבועית היא לבחור את התחום המועדף עליכם ולהתמיד- הליכה על שפת הים, חדר כושר, ריקודי זומבה ואף משחק כדורגל או כדורסל עם החברים יכולים להיות פתרונות נהדרים.
מפת אתר | צור קשר