דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך להתחיל דיאטה ולסיים דיאטה

כיום, דפוסי האכילה במדינות המפותחות שונים מבעבר, אם בעבר לא היה מספיק מזון, הרי שכיום קיים שפה של מזון והפיתויים גדלים מיום ליום. בנוסף, בשנים האחרונות החלה מהפכה תקשורתית אשר מביאה את המזון המפורסם עד לבית, מה שמגביר את המודעות למזון מהיר, חטיפים עתירי קלוריות ועוד. כיום, לילדים יש את המידע אודות מוצרי מזון רבים אודות הפרסומים בטלויזיה ובאמצעי תקשורת אחרים. מכאן, כי לסיבות אלו יש קשר ישיר להשמנת יתר אצל ילדים ומבוגרים.

איך להתחיל דיאטה
טרם התחלת הדיאטה, מומלץ לתכנן את הדיאטה בצורה חכמה. חשוב כי תפריט הדיאטה יהיה מורכב מכל אבות המזון, מומלץ לתכנן את התפריט עם תזונאי מוסמך. מרגע התחלת הדיאטה חשוב מאוד לשמור על אי חריגה מהתפריט. בנוסף, חשוב מאוד להוסיף לאורח החיים פעילות גופנית אשר תעודד את הגוף להקטנת כמות השומנים ותמנע איבוד של מסת השרירים. בהתחלת הדיאטה חשוב מאוד להישמר בסבלנות ולא לצפות לירידה מהירה מדי של המשקל. ירידה בריאה במשקל צריכה לעמוד על לא יותר מקילוגרם אחד לשבוע.

איך לסיים דיאטה
חשוב להבין שדיאטה היא בעצם לכל החיים, כאשר הגעתם למשקל הרצוי, עם התפריט המאוזן, כעת עליכם לשמור על כמות קלוריות הזהה לתפריט הדיאטטי. כאשר נעלה מעל כמות הקלוריות של התפריט המותאם למשקל הרצוי, נשמין, ואם נאכל לפי כמות הקלוריות של התפריט מותאם נשאר באותו משקל.

דיאטה לא נגמרת בכמה חודשים
דיאטה למעשה היא לכל החיים, אדם שיש לו נטייה להשמנה מוכרח לשמור על התפריט המתאים לו. כידוע השמנת יתר היא בעיה אשר גוררת מחלות רבות לכן מומלץ להימנע מחיות את החיים תחת סכנת השמנה לכן חשוב לדבוק במסגרת חיים בריאה, לבצע את הפעילות הגופנית ולאכול לפי כמות הקלוריות הרצויה.

 

מפת אתר | צור קשר