דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לפני חתונה

התקופה שלפני החתונה היא תקופה קריטית, שבדרך כלל קורים בה שינויים פיזיים שנובעים משתי סיבות עיקריות: התרגשות, והרצון להיראות יותר טוב, להרגיש במיטב ביום החתונה – להיראות טוב בכל רגע סביב זמן החתונה, ואולי אפילו כדי להכנס לשמלה או לחליפה המיוחלים. זו הסיבה שרבים פוצחים בדיאטה לפני חתונה, הדיאטה שלפני החתונה היא דיאטה די נוחה למעשה, אם מתחילים אותה בזמן, בעיקר משום שהיא מכוונת מטרה: יש אולטימאטום מסוים ללוח זמני הדיאטה, ויש יעד מסוים מבחינת משקל שמעוניינים להגיע אליו. זה גם נוח, כי ישנם אנשים שהגוף המתרגש אצלם לקראת האירוע נוטה לאכול פחות.

מה קורה כשאוכלים יותר דווקא לפני החתונה?
דיאטות שאין בהן אוכל אינן טובות בכל קנה מידה; הן אפילו לא מביאות לתוצאות הרצויות, כלומר – הן יכולות להביא בתוך זמן קצר את המרזים למשקל הרצוי, אולם הגוף המורעב עקב דיאטות כאסח ירצה להשלים את החסר ואולי אפילו לשמור "מרזבים" של אוכל בגוף למקרה הבא שאולי הגוף יהיה במצב של "מצוקת מרכיבי מזון".

דיאטה ללא אוכל עלולה לגרום ללחצים
אחת מתופעות הלוואי לדיאטה מהירה שמתבטאת בהפחתה מאסיבית בכמויות האוכל שהגוף היה מורגל בהן, זה לחץ. הגוף מזהה מצב של מצוקה, שהגוף עובר שינוי מההומיאוסטזיס שבו היה שרוי לפני כן, ומגיב בהתאם כמו בקרב; הוא מכנס את החזיתות, ומנסה לגרום לאדם להיות במצב של כוננות תמידית – כלומר, האדם מכניס את עצמו ללחץ. ולחצים נוספים על אלו שכבר קיימים מהחתונה הם (רק אם תסכימו), מיותרים.

איך לרזות בדרך לחופה?
ככל שאתם מודעים לכך שאתם רוצים לרזות לפני החתונה ולעשות דיאטה, הרי שרצוי לפצוח אמנם בפעילות גופנית ודיאטה, אולם יש להרכיב את התוכנית הזו אצל דיאטן מוסמך, שיודע להשתמש בנתונים האישיים של כל אחד ואחת, ולתרגם את זה לסיפור הצלחה בזמן הנתון לפני האירוע הנכסף.
מפת אתר | צור קשר