דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תרופות הרזיה

העולם הופך לחומרי יותר ויותר, אנו יכולים לראות זאת על פי מפת גופנו. אנו אוהבים לצרוך יותר "אוכל בריא" למרות שאנחנו לא בטוחים ומודעים באמת למה שהוא מכיל, אנחנו אוכלים יותר דברים מפני שהם לא משמינים או פשוט מפני שהם זמינים לנו יותר. אוכל שמיותר לגוף עלול לגרום לתופעות לא רצויות כמו למשל מחלות שנגרמות מעודפי שומן בדם, למחלות של כלי דם וגם למחלות לב, מעלה את הסיכויים ללקות במחלת הסרטן, אימפוטנציה, אלצהיימר ושאר מחלות ארורות. אצל כל אדם הסיכוי למחלה משתנה, וטיפול בזמן עשוי למנוע את המחלה או להפחית את הסיכון.

אז איך מוצאים את הסיבה להשמנת יתר?
תופעת השמנת היתר נגרמת ממגוון אפשרויות שונות – כמו למשל לחץ וחרדה – בתקופת מבחנים ניתן להבחין בכך ברמה מובהקת, הרגלי תזונה ומה אוכלים בגיל המעבר, ההתבגרות, הילדות, רמת הפעילות הגופנית בהתאם לצריכת מרכיבי המזון, פסיכולוגיה, גנטיקה, סביבה, תרבות ועוד. בנוסף, השמנה יכולה להיות גם פועל יוצא של המאמץ למגר אותה בדיאטות כאסח.

תרופות הרזיה
תרופות הרזיה עשויות למגר תופעות של השמנת יתר וכן את תופעות הלוואי שלה – המחלות אשר נלוות להשמנה. הבעיה העיקרית היא שבישראל ישנה רק תרופה אחת להרזיה שהיא מאושרת לטיפול ולשימוש, וגם לה יש תופעות לוואי. באשר לאחרות – מספר תרופות כבר אושרי והורדו מהמדפים עקב תלונות על תופעות לוואי שהן שליליות או שחלקן לא עברו את שלב הניסוי.

תופעות לוואי של תרופות הרזיה
תרופות להרזיה שמשפיעות על המוח עלולות לגרום גם לתופעות לוואי כלל מערכתיות, ואלו הנקודתיות שפועלות באופן נקודתי על מערכת העיכול גורמות לשינוי כימיקלי מסוים. לכן, תרופות להרזיה חייבות להיות מותאמות אישית למשתמשים בהם ואולי אפילו להינתן בהמלצה מיוחדת מידי דיאטיקן.
מפת אתר | צור קשר