דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

המשקל נתקע! מה עושים?

במהלך הדיאטה אנו נוהגים לעלות על המשקל לעיתים תכופות, כאשר התוצאות חיוביות הירידה במשקל מעוררת תחושה כייפית וחיובית אך כאשר הירידה במשקל נתקעת זה מבאס ומוריד את המוטיבציה. חשוב להבין כי עצירת המשקל זה דבר טבעי ולעיתים בלתי נפרד מתהליך הדיאטה. לכן חשוב להיאזר בסבלנות ולא להשוות ירידה במשקל בין אנשים שונים.

הירידה במשקל היא דבר אינדבדואלי
רמת קושי הירידה במשקל במהלך הדיאטה בהכרח תהיה שונה מאדם לאדם לכן אין לעשות השוואת בין אחד לשני. למשל נשים המצויות בגיל המעבר עלולות להיתקל בקשיים בירידה במשקל בגלל השינויים ההורמונאליים המשמעותיים בגיל המעבר. דוגמא נוספת היא ילדים – הירידה במשקל אצל ילדים בדיאטה היא מהירה יותר עקב חילוף החומרים המהיר שלהם.

הירידה במשקל היא לא דבר עיקבי
הירידה במשקל לעולם לא תהיה עקבית, אלא מורכבת ומדורגת הכוללת עצירות קצרות. לאחר השלה של מספר קילוגרמים, הגוף עובר תהליך הסתגלות למשקל החדש- זהו השלב שבו תיווצר עצירה במשקל. לרוב אנשים לא מבינים מדוע המשקל נעצר ובשלב זה נוצר ייאוש רב. בשלב זה לא מומלץ להגביר את הפעילות הגופנית או להוריד בכמות הקלוריות היומית אלא לעקוב אחר אורח חיים זה והתוצאות יבואו מעצמן.

ירידה דרמטית בכמות הקלוריות לא מאיצה בהורדה במשקל
כאשר אנו מתקלים בעצירה של הירידה במשקל לא כדאי להוריד בכמות הקלוריות המומלצת וזאת משום שירידה משמעותית בכמות הקלורית מלווה בתהליך ייעול יתר של הגוף ולא מאיצה את הירידה במשקל. הגוף לא מאפשר ירידה במשקל של הגוף באופן משמעותי על חשבון מסת שרירים וברגע ששבים לאכול קצת יותר הגוף ישוב לצבוא בצורה מהירה יותר רקמות שומן חדשות.

 

מפת אתר | צור קשר