דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מה אוכלים בגיל המעבר

ככל שאנחנו מתבגרים יותר, כך גם לגופנו יש נטייה יותר להשמנה. השמנה היא כמובן לא תלויה אך ורק בגיל מפני שיש לה גם כל מיני גורמים ואלמנטים גנטיים, כאשר אנשים עם נטייה להשמנה מתאפיינים במאפיינים גנטיים מסוימים, אולם כאשר אנו מגיעים לגיל מסוים, תהליכי חילוף החומרים בגוף מקבלים האטה מסוימת, והדבר מוביל לנטייה להשמנה. על מנת למנוע את התופעה הזאת שעלולה להיות מסוכנת לבריאות בגיל מבוגר, יש להשגיח על הדיאטה היומית ועל התפריט שלנו.

גורמים נוספים להשמנה בגיל המעבר
לא רק תהליך חילוף החומרים אחראי להשמנה בגיל מבוגר אלא גם אורח החיים שאנו מנהלים. כאשר אנו צעירים אנו הרבה יותר פעילים מבחינה פיזית למשל, מאשר אנשים בוגרים. אורח מהחיים המערבי המתאפיין לרוב בעבודה משרדית, ומחסור בפעילות כגופנית בהחלט תורם להשמנה ולירידה ברמת הבריאות שעלולה לסכן אותנו בגיל המעבר ולגרום למחלות לב.

אז מה צריך לאכול בגיל המעבר
בגיל המעבר הרי לא מצופה מאיתנו לעסוק בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית או לרוץ מרתון כל שבת, למרות שישנם מבוגרים שעושים פעילות ספורטיבית כלשהי במגבלותיהם שלהם, וזה תמיד מבורך כי דיאטה וכושר תמיד הולכים יחד. לכן לרובנו כדאי להתמקד בתפריט ובתזונה נכונה לגיל המעבר. בדרך כלל בגיל המעבר אנו נוטים לאכול פחת ארוחות חמות מפני שכבר התרגלנו לא להכין ארוחה חמה, מאז שהילדים עזבו, כי פשוט אין למי, ובדרך כלל יש לנו נטייה להזניח את עצמנו.

תפריט עשיר בחלבונים
אנשים בגיל המעבר חייבים להקפיד לצרוך חלבונים אותם ניתן למצוא בביצים, בשר בקר, קטניות או עוף. כאשר אוכלים ארוחה המלאה בחלבונים ישנה תחושת שובע שמחזיקה לאורך זמן, ולכן ניתן למנוע את תופעת הנשנושים בין הארוחות. בנוסף לכך, ידוע כי חלבונים מונעים את הדחף לאכילת מתוקים שבדרך כלל גורמים להשמנה

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר