דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מה זה דיאטת נקודות?

מי שעושה דיאטה שומר או לפחות מעוניין לשמור על כמות האוכל הנכנסת ולפעול בשביל להוציא אותו מהגוף. ואיך שומרים ושולטים על כמות האוכל הנכנסת לגוף? איך יודעים שאכלנו בדיוק את כמות הקלוריות היומית שהיינו זקוקים לה ותו לא? לצורך העניין הומצאה דיאטת נקודות, שבה מחשבים נקודות לכל מאכל ומקציבים בה מקסימום כמות קלוריות יומית. הרקע להמצאת הדיאטה הזו שמור לחברת שומרי משקל – חברה בקנה מידה עולמי. זו הסיבה שלא כל אחד עושה את הדיאטה הזו – היא רשומה כפטנט ותופץ רק לחברי שומרי משקל.

שיטת הנקודות בדיאטה לשומרי משקל
השיטה לדיאטת נקודות זכתה לתפוצה והכרה כלל עולמית, לכן אינה מופצת רק בישראל אלא בכל מדינה בעולם שיש בה זכיינים לשיטת שומרי משקל. הרעיון שעומד מאחורי השיטה הוא התמיכה הקבוצתית של כל השותפים למפגש. תודות לתמיכה קבוצתית וכשלא "סובלים לבד" אפשר לגרום לדברים לקרות מהר יותר.

כך מתחילים דיאטה לנקודות
ראשית נרשמים לתוכנית לשומרי משקל אצל החברה וקובעים אחת לשבוע מפגש. לכל אחד מחברי הקבוצה מוקצבות נקודות, שמחולקות על פי משקלו, מינו וגילו. לכל אחד מחולק אינדקס, שהוא מפורטות הנקודות לכל מאכל שנמצא בסביבתו ושהוא אוהב או כל מזון אחר, ובמהלך אותה פגישה גם נשקלים באופן אישי ודיסקרטי. לאחר מכן, ישנה הרצאה קצרה בנושא דיאטה – כשאליה מצטרפים טיפים חשובים לדיאטה.

כללים בדיאטת נקודות
כל מזון ומשקה מקבלים ניקוד לפי שיטת הנקודות. הניקוד מבוסס על קלוריות, על גודל המנה ועל שומן רווי – כשלשומן ישנה חשיבות רבה – ככל שיש יותר שומן, כך יעלה מספר הנקודות. מצד שני, מי שעושה פעילות גופנית צובר נקודות בונוס, לכן תוכנית זו עשויה לחנך לאורח חיים בריא יותר גם בהמשך.
מפת אתר | צור קשר