דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בראש

יש לנו מודעות הולכת וגוברת למראה החיצוני, ולצורך לשמור על הבריאות שלנו. יותר מזה – המחשבה צלולה וטובה יותר כשאנחנו מספקים לגוף שלנו את כל מה שהוא צריך. אבל איך יודעים מה הגבול? איך יודעים לעשות "סטופ" לתופעת ההשמנה שהחלה, ולמרות שזו תקופה שבה אנו רעבים בה יותר מתמיד, להבליג או לרקוח לנו דיאטה מותאמת? לפני שמתחילים "להעניש" את הגוף בכל מיני דיאטות – כמו למשל דיאטת חסה, דיאטות תה למיניהן או דיאטת פחממות כסחנית, חשוב לזכור שהכול כמובן מתחיל בראש, משם החלה הבעיה, ומשם תגיע גם הישועה.

מה התוצאה הרצויה?
התוצאה הרצויה היא השלת משקל גוף עודף? אוקיי, זו כבר התחלה. עכשיו חשוב לדעת איך עושים את זה, באופן מאוזן. נכון שאתם אמורים להכיר את הגוף שלכם הכי טוב, אבל כשמדובר בדקויות של תפריטים ותזמון, חשוב לערב בזה אנשי מקצוע כמו תדמיתנים. אתם אולי רוצים להפחית 10 ק"ג, אבל אי אפשר לעשות את זה בטווח זמן קצר ( שנה למשל), מבלי להשמין שוב  בחזרה ועם תוספת ריבית וריבית פיגורים.
מה הסיבות להשמנה?
כדי להגיע לדרך שבה עושים את הדיאטה, לא צריך במיוחד למצוא את הסיבה להשמנה (אלא אם יש פתולוגיה מיוחדת). דיאטן מקצועי משתמש בבדיקות דם של המטופל כדי להבין אם למשל אין תופעה פתולוגית כמו צליאק, שאז הרי באמת מצטבר בבטן צבר אוכל שהגוף לא יודע לפרקו. כשמדובר באנשים בריאים, כל דבר קטן – כמו למשל מצבי רוח או דפוסי התנהגות קבועים עלולים לשנות את התמונה, ובכך עשויה להיות טמונה העובדה של אי ירידה במשקל.

איך לשנות את זה מהראש?
חשוב להחליט כי אתם בעלי השליטה על המחשבות. ברגע נתון, אתם תבחרו איזו מחשבה נכנסת לראשכם ואיזו נהדפת. המנטרות שנאמרות כל הזמן חייבות לעשות הסבה מ"אני שמן" למילים "אני רזה". תמיד ניתן למצוא את הפתרון, ומי שנחוש יוכל להצליח.
מפת אתר | צור קשר