דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ללא ירקות

אתם בוודאי אומרים "מי שמע על דיאטה ללא ירקות?" ירקות הם אבני בניין חשובות ביותר – וחשוב לצרוך אותם באופן יום- יומי, הם משביעים תודות לאחוז הנוזלים שבהם, הם עוזרים לעיכול ומכילים מינרלים ויסודות תזונתיים בעלי ערך מיוחד עבורנו. אז למה להמנע מירקות בתפריט? מדוע לא להמנע רק מחלק מהירקות? ואיך זה הגיוני שבמקום לעשות דיאטת חסה או כל דיאטה שמורכבת למעשה מירקות, נמנעים דווקא מהם ? התשובה היא, שלא ניתן (ורצוי שלא, לפחות) לחמוק מן הירקות, וגם מי שלא אוהב לאכול ירקות חיים, שימצא להם סגנון הגשה אחר.

דיאטה לדוגמה ללא ירקות (לסירוגין)
לא ניתן למנוע ירקות מן הגוף לאורך תקופה ארוכה ולהשאיר אותו בריא (אלא אם זה מעורב בקבלת ויטמינים ומינרלים באופן מלאכותי). אדם, שעושה דיאטה במטרה להפחית משקל רב מגופו (לדוגמה: 20 ק"ג) יכול לעשות דיאטה שבה יום אחד הוא לא אוכל את הירקות – ובמקום זה התפריט יורכב מחלבונים, ואילו ביום השני – יאכל ירקות והגוף יקלוט אותם באופן יעיל יותר.

חשיבות ירקות לדיאטה
ירקות הם מחיר זול מבחינת קלוריות בשביל הפחתה במשקל: הם משביעים ובריאים. מה עושה מי שלא אוהב ירקות? איך להתמודד עם דיאטה, אם בדרך כלל היא מורכבת מירקות? הפתרון הוא להגיש את הירקות באופן מבושל קלות (ולא חי ולא "הרוג") כדי שמצד אחד לא יגרום לתחושה לא נעימה, ומצד שני – ישמור על הערך התזונתי שלו (כלומר על הויטמינים וכו´).

ירקות, לא תוספי תזונה
כשמוסיפים תוספי תזונה, זה אומר פחות נפח בגוף מצד אחד של חומרים. מצד שני, רצוי לא לקחת תוספי תזונה על חשבון הירקות: הקיבה כל כך עסוקה בפירוק של החומרים הבריאים של הירקות, שכבר רצוי לאכול אותם.

מפת אתר | צור קשר