דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לנשים

נשים תמיד דואגות לגבי המראה שלהם, וישנן נשים שתמיד ירצו לעשות דיאטה כדי להיפטר מכמה קילוגרמים שנראים להן מיותרים.אבל צריך לדעת לעשות דיאטה בחכמה, כל אישה צריכה לדעת מה לאכול, איך להתאמן מה לא לעשות בזמן הדיאטה ואיך לשרוד את השינויים בהרגלים היום יומיים.

בחירת דיאטה והתחלתה
כשמתחילים דיאטה צריך להתחיל בצורה איטית ומתונה, אי אפשר לעבור מקצה אחד לקצה שני במהירות, בייחוד בעידן המודרני שתמיד אפשר לראות נשים רזות ונשים שעשו דיאטה ונראות טוב. כל אישה צריכה להתאים את הדיאטה לאורך חייה ולא להפך אחרת כל כמה חודשים הנשים יצטרכו להתחיל את הדיאטה מחדש.בהתחלת הדיאטה עלולים להתפתות לחזור לדרכים הישנות ולא לעשות בכלל אבל ברגע שנכנסים לשגרה הדיאטה יכולה לעזור לחיים יותר טובים ובריאים

תפריט מאוזן והמשך הדיאטה
התפריט הבריא של הדיאטה לא צריך להיות שונה בכללותו מהתפריט היום יומי, צריך להקטין את כמות המאכלים עתירי קלוריות ולהימנע ממאכלים מתוקים ככל שאפשר.בנוסף לתפריט הדיאטטי צריך גם למצוא זמן לעשות פעילות גופנית.ברגע שמצאנו באיזו דיאטה אנחנו רוצים לעשות צריך גם לדעת לשלב אותה עם הפעילות הגופנית כדי להגיע למקסם הדיאטה ולקבל את התוצאות שרצינו מההתחלה.

הרגלים חדשים ודרך חדשה
אחרי שבחרנו את הדיאטה ואת הפעילות הגופנית שצריך בשביל להחזיק בה כל מה שנותר כדי להצליח בדיאטה זה להתמיד בה ולא לחזור לדרכים הישנות כדי שכל הזמן שהשקענו בה לא ירד לטימיון.

מפת אתר | צור קשר