דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לרדת במשקל ללא דיאטה

מהי דיאטת החלומות? כל אחד היה רוצה למצוא את נוסחת הקסם בעבורו, שתגשים לו את המשאלה: לעבור את דרך החתחתים הזו לאורך משעולי הדיאטה, לא לסבול מנקודות השפל או הגאות כשהאוכל קורא מן המקרר או מחלונות הראווה לממכר שוקולד, מוצרי אפייה או בבית, הסביבה שאמורה לשתף אתכם פעולה ולא לפתות אתכם לדברי פשע. האתגרים כיום לא פשוטים- לכל סוג של אוכל יש גרסאות שונות ומפתות – אחת יותר מהשניה, ואם אנו נמנעים מפעילות האכילה ומתחברים לטלויזיה, אנו פוגשים שם מכרים ותיקים שלנו- תוכניות השף.

כיצד לרדת במשקל ללא דיאטה?
המשוואה הבסיסית היא כמובן – להוציא יותר מאשר הגוף מכניס. הדיאטה היא שם מפתח לכל אותן התוכניות שיש ללכת בדרכן כדי לשנות את ההרגלים שלנו, בערך כלל מצביעות על מינון ועל תזמון וכן מכילות תפריטי דיאטה מכאן ועד להודעה חדשה. מצד שני, אפשר להסתכל על הדיאטה כהתנהגות שמשנה את ההרגלים – אם אנחנו נעסוק בדברים אחרים שיעסיקו את הגוף ואת הפה, לא יהיה לנו זמן לאכול.

אכילה רגשית
ברוב המקרים, עליה במשקל נגרמת מאכילה רגשית, כלומר כשאדם נתון במצב מאוד ספציפי, הוא יחוש צורך לאכול אפילו אם הגוף שלו לא מרגיש צורך לכך. אכילה רגשית קורית בזמן שרואים טלויזיה, נמצאים מול המחשב, בזמן של לחץ. איך להחלץ מהמצבים האלו? מי שיש לו בעיית השמנה יכול להתחיל לחשוב מתי הוא נקלע לצורך הזה לאכול. לאחר מכן, יש להסיר את המצבים האלו שגורמים לצורך הזה.

האדם שולט באוכל ולא להיפך
כשבוחרים באופן מודע מתי לאכול (ולא רק מה), מפתחים את התחושה המחזקת – שהשליטה נמצאת בידיים של האדם ולא שהאוכל שמזדמן לאדם בכמויות מסחריות ועודפות מכתיב לאדם. יש לזכור גם כי אנו חיים בעולם מסחרי, שמייצר יותר אוכל ממה שבאמת צריך בעולם, וחייבים למצוא גם כאן את האיזון.
מפת אתר | צור קשר