דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לחיטוב

אתם יודעים שאתם מעוניינים ב"דיאטה", כלומר- לרזות.אבל לא סתם לרזות, אלא לקבל נופך שרירי בגוף. טוב, אולי לא ממש שרירי, אבל רצוי שלא תהיה שכבה נוספת בין השרירים לידיים – מה שידגיש כי יש לכם למעשה שרירים נוקשים. אז איך עושים את זה? גם אם אתם רזים, אבל מעוניינים במראה "מחוזק", כנראה שאתם צריכים דיאטה לחיטוב המראה שלכם, ואין זה קשה להשיג את זה- מאחורי זה עומדים לפחות שני עקרונות: האחד: הוצאת אנרגיה באופן שווה אם לא יותר ממה שנכנסת, וגם שימוש בספורט ככלי מחטב.

חילוף חומרים כמובן
על מנת להוריד את רמת השומן בגוף ולהגיע לעור צמוד לשרירים נוקשים, צריך להיות חילוף חומרים יעיל. המרצת הדם בגוף תאיץ את פירוק הארוחה שאכלתם (אם- כי מומלץ לנוח כשלוש עד שש שעות לאחר ארוחה, על מנת להשיג תוצאות מירביות). חושבים שפיצחתם את סוד העניין? אז זהו, שרק דיאטן יודע לומר לכם איזה סוג מזון לאכול, על מנת שיהיה ניתן לשרוף יותר קלוריות ביתר יעילות, ועדיין להשאיר את כל אבות המזון לשירות הגוף.

הספורט הוא הנשק הסודי
פעילות אירובית וגם פעילות אנאירובית תורמת כל אחת בתורה; על מנת לזרז את חילוף החומרים, מומלץ לעשות פעילות אירובית (כן, גם אם זה אומר ריקוד בדיסקוטק שמניע את כל אברי הגוף) שלוש פעמים בשבוע לפחות למשך כ- 20 דקות ולהגדיל את טווח הזמן לאורך תקופת הדיאטה. הפעילות האנאירובית תפתח כוח – כלומר תחטב את השרירים לצד הורדת השומנים. זו פעילות שמצריכה אנרגיה זמינה, שאלו את הדיאטן מה מקור האנרגיה הזמינה הטוב ביותר עבורכם.

חשוב לשתות מים
מים – חשוב לשתות בין שמונה לעשר כוסות מים ליום. לצד התפריט המאוזן, יש לדאוג לתפריטי דיאטה שצמודים לסדר היום הרגיל מבלי להעמיס עליו, ועל פי שעות התעסוקה והערות. לדוגמה- רצוי שלא להעמיס פחמימות בשעות היום המאוחרות, ולזכור שפעילות גופנית ודיאטה הם שני דברים שמשלימים האחד את השני- ואמורים לגרום למאזן שלילי של קלוריות.
מפת אתר | צור קשר