דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תפסיקו לומר דיאטה

מספר הדיאטות הקיימות וכן הרווחות כיום הינו גדול יותר ממספר הסניפים של כל מרכזי הקניות לטבעונים ובתי הטבע למיניהם. עובדה זו מגדילה את הסיכוי שיותר ויותר אנשים עושים דיאטה. המודעות לאופי המזון הנכנס לגופנו צוברת תאוצה וכך דרך החיים הקולינרית של אנשים רבים משתנה – במיוחד באוכלוסיות שמכתיבות לנו את האופנה – היאפים. בתקופה זו שבה הידע מקיף בעניין נמצא בכל מקום – בחדרי הכושר, בטלויזיה בתוכניות בוקר וערב, דרך סרטים, באינטרנט ועוד, ישנו מקום לעמוד על ההבדלים שבין דיאטה ודיאטה, ולא לקחת את המילה כמובנת מאליה.

דיאטה כביטוי שגור
היום, כל מי שמעוניין להשיל מעט ממשקלו, מכריז בזאת: "ממחר- דיאטה!"  עוד לפני שאנחנו מבינים איזו דיאטה יכולה להתאים למרכיבי הגוף שלו ולמגבלותיו (האם נאמר למשל לחולה סוכרת לאכול יותר או פחות סוכר?), חשוב לעמוד רגע במקום על קו הזינוק ולהחליט אם בכלל להתמודד על זה. המשקל אינו עניין המשקף באופן מובהק את בריאותו של אדם – אדם יכול לשמור על בריאותו גם עם משקל עודף. מצד שני, הדיאטה עלולה לקלקל את בריאותו של אדם, ולהחליש אותו עקב כך שאינה מספקת את כל המרכיבים הדרושים בתפריטי דיאטה לפעילות הגוף באופן מאוזן.

אז מה טוב לעשות, אם- כן?
לדיאטה ישנם הרבה פנים. המטרה המרכזית שלה- היא שמירה על אורח חיים נכון ובריא. אנו מצויים בעולם שבו ישנו שפע של אוכל המוצע לנו מכל עבר, לכל מוצר ולו למשקה טבעי מוחדרות כמויות של סוכר או יותר גרוע מכך – תחליפי סוכר שאינם בריאים אפילו שהם ממתיקים ללא סוכר, והתחרויות השיווקיות של מוצרים נעשות על גבו של הלקוח, מבלי שיהיה מודע לכך. אז איך לעשות דיאטה בריאה אם הרבה ממוצרי ה"דיאט" שסביבנו עמוסים בחומרים כימיים בלתי רצויים?

הסמנטיקה של הדיאטה
צבעי מאכל? תוספי הצבע שהופכים את המוצרים לכל כך מושכים מורכבים בחלקם מתוצרי נפט, נתחי אומצות ועוד. כדי לקנות בשר אדום ו"בריא" למאכל באטליז, מוזרקים אליו חומרי צבע אדום, בכדי למשוך את העין ואת הארנק. אותו הדבר כשלכל דיאטה קוראים בשם אחר. הרי מה רע בדיאטות של פעם, כשכל השפע הזה עוד לא היה קיים – ולמילה "דיאטה" הייתה משמעות של אכילת אוכל בסיסי ו"בלתי נגוע"?

מפת אתר | צור קשר