דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ניתוח לקיצור קיבה

ישנם הרבה אנשים אשר התייאשו מהדרכים הקונבנציונאליות לירידה במשקל, וניסו כבר כל דיאטה שקיימת עלי אדמות כולל דיאטת פחמימות, דיאטת חלבונים ועוד. עבור אנשים אלו ניצבת האפשרות לעשות ניתוח קיצור קיבה לצורך הרזייה וירידה מהירה במשקל. הפעולה הקיצונית הזאת אינה מתאימה לכל אחד, משום שאחרי הכול מכל זאת מדובר בניתוח שמהווה פעולה מסוכנת, ולכן אמצעי זה ניתן רק לאנשים אשר נמצאים בסכנת חיים בשל משקלם העודף.

מהן השיטות לקיצור קיבה?
כאמור, ניתוח לקיצור קיבה הוא לא סוג חדש של דיאטת פלא, או תרופה כנגד השמנה אשר נותנת לנו תירוץ להזניח את הגוף. מדובר בניתוח וכמו כל ניתוח ישנם סיכונים רבים. לאחר הניתוח חשוב מאוד לשנות את הרגלי האכילה אשר הובילו אותנו למצב החמור הזה אחרת נמצא את עצמנו תוך כמה שנים בדיוק באותה נקודה. שתי השיטות הנפוצות ביותר לקיצור קיבה הן הצרת הקיבה באמצעות טבעת או סיכות. בשיטה זו יוצרים מעין כיס קטן המשמש כמו קיבה חדשה אשר גודלה הקטן, יותר תחושת שובע ולא מאפשר למטופל לצרוך את כמויות האוכל אותן הוא רגיל לצרוך.

השיטה השנייה היא בעצם קיצור קיבה או מעקף קיבה והיא שיטה מסוכנת יותר, ומתבצעת תחת הרדמה כללית. בהליך הזה המנתח טופר את הקיבה ומשאיר רק חלק קטן ממנה פעיל. הניתוח הזה מוצע עבור כל אותם אנשים שההליך הראשון הנפוץ והבטוח יותר נכשל אצלם.

איך מתנהגים לאחר ניתוח לקיצור קיבה?
על מנת לשמר את תוצאות הניתוח לקיצור הקיבה יש להקפיד על מספר כללים לאחר הניתוח ולעבור לאורח חיים בריא יותר. למשל יש להתרגל ללעוס את האוכל ארוכות ולאכול ארוחות מסודרות אשר ימנעו מעומס מיותר על הקיבה המנותחת. חשוב להימנע ממזון המכיל סיבים כמו לחם או בננות. יש להימנע ממשקאות מוגזים או מאכילת בשר אדום, ולשתות הרבה לפני כל ארוחה.
מפת אתר | צור קשר