דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

טיפים מתקדמים לשריפת שומן

עולם המזון שסביבנו מורכב מארבעה אבות מזון בסיסיים והם החלבונים, הסוכרים, ויטמינים ושומנים. השומן הוא מרכיב המזון המשמעותי ביותר בתזונה שלנו ואין אפשרות להתקיים בלעדיו. כאשר השומן נמצא בגופו בכמות עודפת, הוא מצטבר בגוף ובכלי הדם בצורה מסוכנת ועלול לפגוע בבריאותנו. על מנת לשמור על רמה מאוזנת של שומן בגוף, יש להקפיד על דיאטה נכונה, המורכבת מאכילה מאוזנת ומפעילות גופנית סדירה. עודף שומן עלול להתרחש גם אצל אנשים הנראים רזים מבחינה חיצונית, ולכן חשוב להיבדק על ידי דיאטן בכדי להיות בטוחים שאנו בריאים.

כיצד מקפידים על תפריט מאוזן?
על מנת ליצור תפריט דיאטטי מאוזן, המכיל את כל המרכיבים החיוניים לגוף האדם, על מנת לתפקד בצורה בריאה, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מיומנים מן התחום, כמו דיאטנים מקצועיים או מאמני כושר.תפריט מאוזן אמור להכיל כמות מינימאלית הכרחית של שומנים באופן שלא יפגע במסת השריר בגוף. בנוסף לכך, חלק בלתי נפרד בפעולת שריפת השומנים היא פעילות גופנית הנעשית באופן סדיר. הסוד הוא פשוט: על מנת להרזות יש לשרוף כמות גדולה יותר של קלוריות מזו שאנו צורכים. אולם חשוב לעשות זאת בפיקוח של אנשי מקצוע על מנת להבטיח תהליך הרזייה תקין שנמר לאורך זמן.

מספר עצות לשריפת שומן
חשוב לחלק את הארוחות למספר גדול של ארוחות קטנות לאורך היום. בערך בין חמש לשש  ארוחות קטנות ביום על מנת לשמור על הבריאות ולהשיג מראה צעיר וחטוב. כמו כן, חשוב להקפיד על שינה של כשש עד שבע שעות ביום. אחד המרכיבים החשובים ביותר אותם כבר הזכרנו היא פעילות גופנית סדירה המלווה בשתייה מרובה של מים ובצריכה נכונה של חלבונים הבונים את השרירים.
מפת אתר | צור קשר