דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות לחולי סכרת

אנשים החולים במחרת הסכרת זקוקים לדיאטה מיוחדת שתאפשר להם לרדת במשקל תוך כדי שמירה על רמה תקינה של סוכר בדם. כאשר מדובר באנשים החולים בסכרת מדובר על אנשים שממילא מוגבלים במאכלים אותם מותר להם לאכול, וכאשר מדובר בתפריט הדיאטה שלהם, רבים מהם אינם מצליחים לעמוד בו ונשברים במהרה, מפני שלרוב מדובר בתפריט מאוד משעמם ולא טעים. רמת הסוכר הגבוהה בדמם של חולי הסכרת, משבשת להם את תהליך חילוף החומרים, מה שתורם לעלייתם במשקל, ומביא איתו גם תופעות של עלייה בכולסטרול. דיאטה סטנדרטית רק גורמת להם להשיל ממשקלם לתקופה קצרה, ואז לחזור להרגלי האכילה הקודמים ולעלות אותו בחזרה.

איך לעשות דיאטה
ישנם כל מיני שיטות לדיאטה כמו דיאטת אורז או דיאטת פירות וירקות, אך לא ניתן להחזיק בדיאטה לאורך כל החיים. המונח דיאטה כשלעצמו מציין מצב זמני למטרת הורדה במשקל, וכאשר משיגים את המטרה חוזרים להרגלים הרגילים והדיאטה נגמרת. לא כך המצב באנשים החולים בסכרת. הם חייבים לשמור על דיאטה לכל החיים מפני שלמעשה חייהם ובריאותם תלויה בדיאטה. להיות בדיאטה משדרת לסביבה שהמצב איתך אינו כשורה מפני שהסיבה לדיאטה נעוצה בעודף שומן ובחוסר בריאות, ואף אחד לא רוצה שהסביבה תשפוט אותו בצורה כזאת.

פתרונות יצירתיים לדיאטה
על מנת לעשות דיאטה מעניינת וטעימה שניתן להחזיק בה זמן רב ואפילו להתרגל אליה כדרך חיים ניתן לחלק את המזון לשלושה חלקים עיקריים: חלק טבעי, חלק חצי טבעי וחלק לא טבעי. מזון טבעי הוא מזון שנוצר בדרך טבעית, ובתהליכי הפקתו לא מעורבים כימיקלים או חומרים מהתעשייה. חומרים לא טבעיים הם מזונות שרוב המרכיבים בהם עברו עיבוד כימיקלי כלשהו, ואינו מכיל כמעט ויטמינים או מינרלים. מזונות חצי טבעיים הם מזונות שנוצרו בטבע אולם עברו איזשהו עיבוד כימקלי או תהליכי שימור במפעל. כמובן שבדיאטה שנרכיב מומלץ לצרוך כמה שיותר מזונות טבעיים וכמה שפחות מזונות לא טבעיים.
מפת אתר | צור קשר