דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה כתפיסה הוליסטית

התפישה ההוליסטית גורסת כי הגוף הוא מערכת אחת שלמה, ואפשר אפילו לחבר את הגוף ואת הנפש ביחד, כשאחד משפיע על השני באופן ישיר ובלתי אמצעי. כשמדובר על דיאטה כתפיסה הוליסטית, ישנו סיכוי גדול יותר להצלחת הדיאטה. ומדוע? כשהגוף מרגיש שלא טוב לו, או שישנו מצב רוח ירוד (דיכאון), זה יכול להצביע רק על תזונה לא מספקת או לא נכונה. החוכמה היא לזהות את המצבים הללו ולקשר אותם לתזונה, במיוחד אם עושים דיאטות כאסח למיניהן.

מהי דיאטה כתפיסה הוליסטית?
עלינו לדעת, כי המזון שאנו אוכלים אינו בריא ברובו ועשיר ברכיבים לא בריאים שמטרתם הענקת טעמים ומרקמים. אוקיי, אז הכנסנו לגוף חומרי בניין שהם לא סוג א´, וכעת עלינו להשקיע את מיטב שנותינו בתיקון העוול, ובטיפול מונע. האומנם? אפשר להתחיל תהליך הורדה במשקל ולחסוך את כל עוגמות הנפש שהיו קורות אם הייתם ממשיכים במסלול האכילה הרגיל. הגוף הינו בעל יכולות הסתגלות וכוחות השבה לסטאטוס קוו הרצוי. כשזה לא קורה, הגוף מגיב באופן מסוים. יש לגרום לשינוי להתחיל מבפנים, בסוג האוכל שאוכלים ולהקשיב לסימפטומים שהגוף משדר כדי לדעת כיצד להגיב לו. טיפול הולסטי כולל גם פעילות גופנית כמובן, אולם רצוי שהצעד הראשון (וגם המהותי ביותר מביניהם) יהיה שינוי בדפוסי אכילה).

איך לסמן הצלחה בדיאטה?
הצלחה בדיאטה הוליסטית מתבטאת בשינוי במצב הרוח – קודם כל מפני שהשינוי מובחן. יכול להיות שאתם קונים כבר מוצרים טבעוניים שעברו כמה שפחות תהליכים או שהלכתם לדיאטנית שתסביר לכם איזו פחמימה לאכול עם שילוב של מרכיב מזון אחר ומתי. כשהשינוי מתחיל בכם, זה אומר שהדיאטן מתאים את הדיאטה באופן אישי, מה שטוב לכם לא יהיה טוב בהכרח לאחרים, ולכן חשוב לקבל תפריט מידי דיאטן.
מפת אתר | צור קשר