דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לפני חתונה

נשים רבות נתקלות במצב קשה ולא נעים בו הן צריכות להתחיל בתוכנית הרזיה שבועות ספורום או ימים ספורים לפני החתונה. מצב זה לא מצב אידיאלי ומקשה מאוד עליהם חלקן עושות מאמצים עילאיים על מנת לשפר את מראה גופן.
במהלך התקופה שלפני החתונה, עושה הכלה המיועדת בדרך כלל שמיניות באוויר על מנת להרזות חלקן מצליחות בסופו של דבר בצורה מלאה או באופן חלקי וחלקן לצערן לא מצליחות להשיל את המשקל שנאסף ממש בתקופה האחרונה ואף מצליחות להעלות משקל עקב הלחץ וההתרגשות שאופפים את התקופה טרום החתונה.

אז מה בעצם ניתן לעשות במצב כזה? יש לומר כי מדובר במצב אינדבדואלי, לכל אשה מתאים דיאטה אחר, כל כלה מיועדת נמצאת בבעיה שונה ובמצב שונה ועל כן כמעט ולא ניתן לספק עצות אחידות לכל הנשים שרוצות להשיל ממשקל גופן בימים שלפני החתונה.

הדרך הטובה ביותר היא להכנס למשטר תזונה נכונה לפחות חצי שנה טרום החתונה. בתקופה זו, ניתן בלווי צמוד של דיאטן לעשות דיאטה מבוקרת ומאוזנת שתתשיל את המשקל המיותר ותחסוך מהאשה את תופעות הלוואי המסוכנות של ירידה מהירה ולא מבוקרת במשקל.
חשוב לערוך את הדיאטה בצורה שתתאים לאופיה ולצורת חייה. לא כל דיאטה מתאימה לכל אחד. במידה וזה יצליח תוכל האשה גם לקחת את העצות והטיפים ותרגל אותם כל חייה ובכך לשמור על משקל גופה גם בתקופות קשות כמו אחרי הריון.

שילוב של ספורט בתקופה הזו זה דבר חשוב מאוד. אסור להזניח ספורט, הספורט ישמור גם על האסתתיקה של גופנו במהלך הירידה במשקל. ירידה המלווה בספורט תוכל לעזור עם בעיות צלוליטיס, קמטים, ולשפר את מבנה הגוף , צורתו ומרקמו.

במידה ולא הצלחתם ימים ספורים לפני החתונה לבצע את הדיאטה, ניתן תמיד לבצע דיאטות כאסח כאלו או אחרות. כאלו יש אינספור בשוק. בדרך כלל לא מומלץ לבצע אותן. במידה והגענו למצב הזה, השיקול נשאר אמנם רק אצלך אם לעשות דיאטת בזק או לא, במידה והחלטת שאת רוצה, חשוב לעשות אותה לפי הכללים ובצורה מדויקת, כפי שרשום בספרים המקלים.. 

מפת אתר | צור קשר