דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

כמה קילוגרמים ניתן לרזות בשבוע?

על מנת להפחית משקל מהגוף, העקרון אמור להיות כזה פשוט: האנרגיה הנכנסת לגוף אמורה להיות פחותה יותר מהאנרגיה שנפלטת מן הגוף. ידוע כי דיאטה מהירה היא מתכון בטוח לעלייה מהירה במשקל. דיאטה מהירה נשמעת כפתרון קסם לבעיית משקל עודף, במיוחד לגיל הצעיר אשר אוהב לראות תוצאות בטווח הזמן המיידי. למעשה, רצוי להפחית מן המשקל כחצי קילוגרם בכל שבוע, משום שאז הגוף יכול להגיב לשינוי התנאים ולהפרת "שיווי המשקל" שנוצר מהמצב הקודם למצב הנוכחי טוב יותר. ומה המשמעות? בשורה התחתונה, כדי לאבד מדי שבוע חצי קילו, יש לצרוך פחות 250 קלוריות ממה שנצרך בכל יום עד כה.

שילוב פעילות גופנית ביחד עם דיאטה
אחד מ"עשרת הדיברות" של הדיאטה הוא שילוב פעילות גופנית בזמן דיאטה, אף על פי שניתן להרזות בלי לעשות דיאטה תוך נקיטת החשבון הנכון. על- מנת שפעילות גופנית תהיה אפקטיבית ויעילה במניעת השמנה, עליה לקחת חלק פעיל בכל יום במשך 45-60 דקות. פעילות גופנית יוצרת מסת שריר אל מול השומן (קל יותר) – לכן בעיקר בגברים, אצלם בניית מסת השריר מהירה יותר, הדיאטה עלולה "לתעתע" ולא להראות את התוצאות הרצויות כביכול. אצל נשים בגיל המעבר ועם הפסקת המחזור תהליך חילוף החומרים הופך לאיטי יותר. הדבר היחיד המומלץ לזירוז התהליך הוא פעילות ספורטיבית.

מה יכול להשפיע על ירידה במשקל?
לבד מהדברים הידועים כמו תופעות של אכילה רגשית או פתולוגיות, יש לקחת בחשבון את המשברים שהגוף עובר ומספר לכם (וצריך רק להקשיב): נדנדה בין משקל עודף למשקל נמוך יותר שוב ושוב עלולה להביא את הגוף להתנגדות לשינוי בהומיאוסטאזיס. דבר נוסף – ככל שהגוף יותר שמן (סוחב יותר קילוגרמים של שומן) קצב הירידה עשוי להיות דרמטי יותר.

מפת אתר | צור קשר