דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ואיזון תזונתי

הרכבת תפריט דיאטה להורדה או עלייה במשקל היא עניין מקצועי וצריכה להיעשות בפיקוח של מומחה תזונה מוסמך. דיאטה נכונה תהיה כזו שעונה על הצרכים והמטרות הראשוניות ומביאה לתוצאות הרצויות. הדבר נעשה למעשה על ידי שינוי הרגלי האכילה, שיכול לכלול הורדה או הוספה של מזונות, התמקדות במזונות ואבות מזון שונים ועוד במטרה להגיע לאיזון תזונתי נכון בגוף. על פי מטרות הדיאטה ניתן לדעת באילו רכיבים עלינו להתמקד ולאכול יותר או פחות וכן להתחשב בזמני האכילה שכן לסדר וההרגלים יש חשיבות רבה בהשגת המטרה. לספורטאים המעוניינים לבנות מסת שריר ולספק לגוף אנרגיה דרושה לפעילות מומלצת הגברת אכילת פחמימות וחלבונים על פי תכנית מסודרת שתספק זאת. לבעלי מחלות שונות מומלצת הורדה בריכוזי מלח וסוכר וכן הלאה. הדבר נעשה על ידי דיאטן מומחה או תזונאי מוסמך שיוכל לבנות תפריט מאוזן.

משנים הרגלים
דיאטה נכונה היא במקרים רבים תוצאה של שינוי הרגלים. אופן האכילה או טראומה מסוימת שהובילה להרגלי אכילה לא נכונים הם שגרמו למצב שאותו נרצה לשנות ולכן יש צורך באיזון תזונתי חדש שיגרור גם שינוי בהרגלי התזונה שלנו. השגרה החדשה גורמת להתמקדות נוספת בגופנו ובעצמנו משום ההתעסקות בקניית המזונות הנכונים, הכנת הארוחה ובעשיית פעילות גופנית שהיא חלק משלים של כל דיאטה בריאה.

מתמכרים לחיים בריאים
ההבדלים והתוצאות של התהליך המייגע לא תמיד נראים בבירור ובמהירות הרצויה אך כניסה לשגרה של תפריט מאוזן באופן יומי, שבועי וחודשי על פי המלצת המומחים ושילוב של פעילות גופנית יביאו ללא ספק לשיפור במצב וגם התוצאות הפיסיות לא יאחרו להגיע. כשהדבר הופך לדרך חיים זהו כנראה ההישג האמיתי של אלו שבחרו בדיאטה ואיזון תזונתי. כשהדבר נעשה בפיקוח של מוחים תזונתיים ומדריכי כושר ניתן לומר שאנו בידיים טובות בדרך לחיים בריאים יותר.
מפת אתר | צור קשר