דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות לקיץ

גוף האדם זקוק לאנרגיות מרובות יותר בחורף בדרך כלל, על מנת להפיק אנרגיה לחימום הגוף ולהתנהלותו. לכן ישנה נטייה בחורף לאכול מאכלים שמעניקים אנרגיה זמינה, כמו למשל שוקולדים, עוגיות שמשתלבות טוב עם שתיה חמה (קפה, שוקו, תה ועוד) ושאר מתוקים למיניהם. כך חולפת לה עונה שלמה, כשהבגדים הגדולים והשכבות העוטפות את הגוף מרבדים אותנו ומטשטשים את קווי המיתאר האמיתיים של הגוף, ובכך עוזרים לנו להחביא את עודפי השומן שצמחו כך פתאום, תוך זמן קצר וללא תיאום מראש. נכון, יכול להיות שאנו עושים מעט יותר פעילות גופנית ודיאטה על מנת לשמור על משקל יציב, ולא מבינים למה עלינו בכל זאת במשקל.

עניין של מרכיבי מזון ותזמון
רבים מקלים ראש בעניין התזונה וחושבים כי מדובר סך הכול בכמות. יש בזה משהו: מינונים נכונים הם אכן הדרך הנכונה להצלחה בדיאטה, אולם לעתים חשיבות מרכיבי התזונה גוברת על הכמות הנאכלת, וכשחסר מרכיב מסוים בתפריט, לעולם הגוף ירצה לפצות עליו באמצעות מרכיבים אחרים. כשמגיע הקיץ, עניין הדיאטה הופך לקריטי ורלבנטי יותר. הגוף נחשף והמודעות אליהם גדלה, ולמרות השמש היוקדת לבטח בחוץ, ישנו חשש לצאת החוצה ולהוציא את האנרגיות שבאמת רצוי להוציא, מפאת בעיית דימוי עצמי. על – כן חשובה המודעות לאופן התזונה לאורך כל ימי השנה, והדיאטה הופכת לדרך חיים.

איזה מרשם יתאים לדיאטת קיץ?
ישנן אינספור דיאטות ומרשמים שונים. איך לדעת במה לבחור? על כן, ראוי להתייעץ עם דיאטן מוסמך או תזונאי, אשר ירכיבו את הדיאטה באופן מותאם לנתונים הגופניים של המטופל. ההשקעה הזו בתהליך הופכת לטיפול מבוקר לאורך זמן, ועל כן גם יעיל ומאפשר תוצאות שנראות גם זמן רב לאחר מכן, כשההרגלים הוטמעו והידע נרכש.

מפת אתר | צור קשר