דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות לילדות מלאות

תהא אשר תהא הסיבה להשמנה בילדים ובילדות, הדבר גורם בדרך כלל טראומה לילד, אשר מרגיש בוודאי מגושם, חסר תועלת ומושא ללעג בידי שותפיו לכיתת הלימודים. כאשר מדובר בילדות, מדובר בגיל שבו ההתפתחות עדיין לא הסתיימה, דווקא אז ישנו "משקל", תרתי משמע לחומרים המוכנסים לגוף ולהרגלי האכילה הנצברים. צריכה מוגברת כמו גם נמוכה מדי מאותו מזון חיוני עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך אצל הנערה בזמן הווה וגם על חשבון בריאותה של הנערה בעתיד. כיום כשילדים חווים את עולם ה"כאן ועכשיו",  ניתן להבין למה הם חושבים שדיאטות כאסח הן הפתרון. אבל אז זה עלול לבוא מפינה אחרת.

מתי אפשר להתחיל בדיאטה לנערות?
כאשר מתגלים בגילאים צעירים סימני השמנה, אנו מיד נכנסים כמעט לבלבול שנובע מחוסר ידע בנושא: מה לעשות אם ישנה נטייה להשמנה? איזה צד והרגלים קולינריים יש לטפח כדי לאכול פרוסה מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה? הרי ילדים וילדות אוהבים מתוק, למשל, מה שזמין להם לאורך שעות היום. האם יש כזה דבר "דיאטה בריאה"? כזו שיש בדיאטה תפריט בריא, משביע וגם טעים בעת ובעונה אחת? התשובה חיובית. דיאטן הוא היודע לייעץ בנושא ולבנות תפריט קולינרי מתאים לנערות. גם ילדים וילדות בגילאי 8 ואפילו צעירים מכך, עושים דיאטות, אולם אין זה אומר שהם סגפנים ומאבדים ממקורות המזון. להיפך.

שינוי מקצה לקצה
שינוי הרגלי האכילה כידוע יכול להביא לתחושת ניצחון: "עשיתי את הבלתי אפשרי!" התמיכה שמתקבלת מהסביבה גדולה: ההורים, המשפחה המורחבת, החברים הקרובים. הקניית הרגלי אכילה נכונים שמחוזקים באמצעות תמיכת הסביבה היא כבר מתכון להצלחה. כיום, ישנו ג´אנק פוד בכל מרכז קניות ובילויים – רצוי לדעת מה לאכול במקום וכיצד להימנע מהפיתויים לטובת הדיאטה
מפת אתר | צור קשר